منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   تخيل لو تدخل غرفت نومك فتجد......... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4044)

admin 11-30-2009 12:49 AM

انا ممكن يغمى عليا


بس هروح انام عليهم

لمحه حب 11-30-2009 11:44 PM

حقول ربنا يزيد ويبارك
تسلمي ياقمر

vindiesel 01-09-2010 06:30 AM

مش هنام بقى

هقعد اعد فى الفلوس واحسب ال10% اللى هاخدهم لما ارجعهم لصاحبهم علشان ميضحكش عليا فى الحساب

ههههههههههههههههههههههههه هه

ملاك الروح 01-09-2010 06:40 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vindiesel (المشاركة 118235)
مش هنام بقى

هقعد اعد فى الفلوس واحسب ال10% اللى هاخدهم لما ارجعهم لصاحبهم علشان ميضحكش عليا فى الحساب

ههههههههههههههههههههههههه هه



ترجع ايه¿ ابقي قابلني لو حد شافك
الزمن دا بتاع يارب نفسي
تسلم ياديزل نورت التوبيك

beckham 01-09-2010 11:44 PM

يعني هو انا لو سعتها طالبة معايا نوم يعني هنفض لامه و اشوف انا هعمل ايه في البلوة دي

el.sa7er 01-10-2010 07:13 AM

عادى خالص
غيبوبة 24 ساعة
وبعدين افوق ويقولولى من أين لك هذا
واسألة بقى ومش هخلص
ده احنا فى مصر
هههههههههههههه

يا اما بقى اطلع واد فتك واصرف منهم كل يوم براحة براحة



الساعة الآن 02:15 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir