منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   مطلوب اعضاء لفريق التنشيط (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=3659)

sha3lan 07-25-2008 03:22 AM

انا مستعد الشرط الاول والثانى متوفر بحيث انى كاتب اكثر من 30 موضوع واكثر من 20 مشاركه


اما الثالث ف انا لى اقتراح ...........


الاقتراح :. بعمل انتخبات للاعضاء الذين يريدون الانضمام الى فريق التنشيط وبزالك سيظهر من المحبوب .؟؟؟
سيظهر بختيار العضو المناسب من الاعضاء التى سوف تنتخب ..؟؟


طبعا الموضوع محتاج تنظيم ..؟؟........



ياريت تكون الفكره عجبيتكم
.... وعايز اشوف الردود

:a (95)::a (95)::a (95):

tafa 07-25-2008 03:35 AM

والله الفكرة جميله جداااااا
مستنيين الاستفتاء

sha3lan 07-26-2008 11:21 AM

ايه يا جماعه مفيش الى واحد بس الى رد


الف شكر ليك ... tafa لمرورك الطيب

THE KING 07-27-2008 06:45 AM

والله فكره جميله جدا بس حلني لغاية ما يتعمل اللإستفتاء ,, وان شاء الله لو اتعمل استفتاء هنحط ضمن اول 3 بلابل وشعلان وتافا لأنكم لكم الأولويه طبعا

sha3lan 07-27-2008 11:42 AM

الف شكر ليك :the King

وجميل اوى انى الفكره عجبيتك وعايزين الاخر

بلابل 07-27-2008 03:59 PM

جميلة جدا الفكرة دى شعلان


وكمان علشان يكون ناجح باصوات الاعضاء

وننتظر الاستفتاء

بس ياريت تحددو بعض الاعضاء الى هيكون عليهم الاستفتاء

شكرا على الاقتراحات الجميلة دى

وربنا معانا كلنا باذن الله


THE KING 07-28-2008 02:25 AM

انا برأيي اننا ناخد خمـــــ5ــســـه خمـــــ5ــسه ..

كل اسبوع نطلع واحد لمدة 3 شهور

بلابل 07-28-2008 06:05 AM

احنا عوزين نسبت فريق تنشيط للمنتدى مهياش مسبقة كل اسبوع نختار

ممكن بعد تسبيت فريق الى يقصر نشوف واحد غيرة او اى عضو زاد نشاطة

ممكن نضيفة فى الفريق

والله الموفق

sha3lan 07-28-2008 06:26 AM

كلامك جميل يبال وانا معاك

الف شكر لمروركم

THE KING 07-28-2008 10:22 PM

انا مبقولش مسابقه ولا حاجه ..

بس انا قى رأيي ننتظر شويه لغاية المشاغل ماتنتهى بعدها نفضا


الساعة الآن 07:11 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir