منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   هل نستطيع نسيان الحـب الأول ؟! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=3268)

manolly 09-14-2009 12:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 78408)
أمال الاراده راحت فين يا مانوللى
هاه قوليلى
عيب اوى نبقى ضعاف ومش عندنا اراده


ههههههههههههههههه
موجودة الارادة

karmen 09-14-2009 02:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 78431)
ههههههههههههههههه
موجودة الارادة

موجوده أوى
ماهو باين
بأمارة النهارده
احنا هنضحك على بعض واللا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

THE BOSS 09-15-2009 10:04 AM

تسلمى يا برنسس
و مشكورة ع الموضوع العميق ده

mahmodsalama 09-15-2009 12:07 PM

الحب الاول وبس

اسعدتني ضحكتها 12-25-2010 01:57 AM

بصراحه ماجربت الحب ولاحتى راح اجربه لانه ضياع


والحب الحقيقي هو حب الله ورسوله

forexpros 01-03-2011 03:12 AM

هننساه مع الوقت لما نلاقي الحب الحقيقي اللي هنكمل معاه حياتنا
ربنا يوفق الجميع..


الساعة الآن 07:37 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir