منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   محاكـــــــــــــــــــــ ـــمة مشرف (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=272)

THE KING 08-12-2008 03:22 AM

والله عندك حق ..
العضو فى راحه اكتر من المشرف ..
المشرف غلبان والله ..


شكرا على مرورك يا مان

mody eljoker 08-12-2008 04:51 AM

كويس اللى انت وضحت الامور للناس علشان يعرفوا المسؤلية الكبيرة اللى احنا بنتحملها,

وشكرا على الموضوع الجميل ومستنيين باقى المواضيع الجميلة منك

THE KING 08-12-2008 09:08 AM

طبعا ..

شكرا على مرورك ونورت الموضوع


الساعة الآن 09:46 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir