![]() |
والله عندك حق ..
العضو فى راحه اكتر من المشرف .. المشرف غلبان والله .. شكرا على مرورك يا مان |
كويس اللى انت وضحت الامور للناس علشان يعرفوا المسؤلية الكبيرة اللى احنا بنتحملها, وشكرا على الموضوع الجميل ومستنيين باقى المواضيع الجميلة منك |
طبعا ..
شكرا على مرورك ونورت الموضوع |
| الساعة الآن 09:46 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir