منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   ما هي وظيفة اللي بعدك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=20777)

karmen 04-28-2010 04:19 AM

لوووووووووووووول دول بيكسبوا دهب
أنا بقى اللي بعدي

موظف في مصلحه حكوميه

lost love 04-28-2010 04:24 AM

بقى انتى تكسبى دهب

وتكسبينى ملاليم

اه منك ياكارمن

اللى بعدى بقى محامى

THE.DEVIL 04-28-2010 11:46 PM


جميل المحامى اى قضية همسكها هتفشل على طول ههههه

اللى بعدى بقة
امممممم
سباك من غير زعل اوك

ايلول 04-30-2010 08:21 AM

انا سباك يا ديفل
ياريت كنت سلكت الحوض اللى بايظ عندى
طيب اللى بعدى بيشتغل
امممممممممم
كهربائى

lost love 04-30-2010 08:36 AM

كهربائى اهو شغال بردو

سمكرى

THE.DEVIL 04-30-2010 08:48 PM


انا سمكرى اوكك

اللى بعدى
حداد

lost love 04-30-2010 10:36 PM

ايه ياجماعه الوظايف اللى تشيب دى

ممرض / ة

youssf_star2008 05-01-2010 02:02 AM

الحمد لله


اللى بعدى شغال بواب

ايلول 05-01-2010 02:36 AM

ياريت
كنت بقيت زى احمد زكى فى فيلم البيه البواب

اللى بعدى حارس امن

ahmed.dodo 05-01-2010 02:40 AM

المهم تكون وظيفه حلال
الى بعدي بقي هيبقي حرامى بس حكومه
يعنى حرامى كبير من الى بيسرقو الشعب


الساعة الآن 04:30 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir