منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   ويندوز العصر باللغه العاميه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=20766)

theknight 05-03-2010 11:57 AM

ناقص حبه ويضربك

lost love 05-03-2010 08:26 PM

هنقول ايه بقى احنا اللى عودنا عالدلع

ولاء.لولو 05-05-2010 05:06 AM

هههههههههههه
جامد جداالويندوز دة ياريت يبقى موجود بجد
هههههههههههههه

lost love 05-05-2010 07:13 AM

هههههههه
انت شكلك شغال كمبيوتر بعد الضهر ولاايه
عايز الجهاز يعذبنا

ايلول 05-05-2010 07:32 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


ايه شغل الخباثه ده

ينفع كده

هههههههههههههههههه

تسلمى لوست على الموضوع

lost love 05-07-2010 04:42 AM

ربنا يخليكى ياايلول ياقلبى
تسلميلى

golden man 05-08-2010 08:45 PM

ههههههههههههههههه
لا جامد يا لوست
بس ده بيتعامل بالدزمه

lost love 05-09-2010 10:54 AM

نعمل ايه بقي ياهيما
ربنا يسامحه لازم يعذبنا شويه


الساعة الآن 02:25 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir