![]() |
ناقص حبه ويضربك
|
هنقول ايه بقى احنا اللى عودنا عالدلع
|
هههههههههههه جامد جداالويندوز دة ياريت يبقى موجود بجد هههههههههههههه |
هههههههه
انت شكلك شغال كمبيوتر بعد الضهر ولاايه عايز الجهاز يعذبنا |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ايه شغل الخباثه ده ينفع كده هههههههههههههههههه تسلمى لوست على الموضوع |
ربنا يخليكى ياايلول ياقلبى
تسلميلى |
ههههههههههههههههه
لا جامد يا لوست بس ده بيتعامل بالدزمه |
نعمل ايه بقي ياهيما
ربنا يسامحه لازم يعذبنا شويه |
| الساعة الآن 02:25 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir