![]() |
احب اشكر كل الناس اللي دخلت ردت و انتظروا مني قريب بس لم اصلح الجهاز بتاعي حلي شغل لابو الليف و مع احترامي لمحمد فؤاد ملك الاغنية الرومانسية لكن الكينج هو الكينج فلا يعلوه احد هو الملك محمد منير و عايز ابقي اشوف اي اعتراض من اي حد بقي |
| الساعة الآن 09:58 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir