منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   ديكورات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=63)
-   -   قصر فى قمه قمه الرووووووووووووعه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=20071)

بلابل 04-23-2010 01:52 AM

ولو بغرفة وحدة منة

هههههههههههههههههه

ولا اية يا لوست

lost love 04-23-2010 01:56 AM

ههههههههههه

اه ونبى اقعد ادعى بقى وانت بتصلى

لحد مايطلعلك عفريت علاء الدين

ويحققلك الامنيه هههههه

بلابل 04-23-2010 02:00 AM

لو طلعلى العفريت انا مش هطلب غرفة وحدة انا هطلب القصر كلة فرصة بقى

ههههههههههههههههههه

lost love 04-23-2010 02:03 AM

طيب وهو العفريت بردو لو يعرف

يجيب قصر كان قعد فالفانوس ههههه

احساس برئ 04-23-2010 02:49 AM

هههههههههههه

ايه الخفه دي يارجاله هو انا عشان مش موجوده

lost love 04-23-2010 10:04 AM

انتى نورتى وانااقول النور دا

قطع ليه ههههه ياهلا بيكى

فالقصر

golden man 04-23-2010 11:05 AM

ياااااااااااااااااااااااا اه ده انا قلت احسن من الاوضه بتاعتى
انتى اكيد بتهزري يا لوست ده قصر
ده قصر لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالا
تؤتؤتؤتؤتؤتؤتؤتؤ
نونونونونونونونو
هوهوهوهوهوهوهو
ههههههههههههههههههههههههه هههه
ان شاء الله هيكون لكل واحد قصر صغنن كده فى عهد الرئاسه الجديد

lost love 04-23-2010 11:11 AM

هههههههههه

والله ياهيما انت اللى بتهزر

احنا بنتكلم عن قصر وانت تقولى الاوضه بتاعتى

golden man 04-23-2010 11:17 AM

يا بنتى انتى مشفتيش الاوضه
دى فيها اربع جدران ايه زى الفل
لا وليهم سقف يعنى حاجه ولا الخيال
يا خرابى تشوفيها كده لالالالالالالالالالالالال الا مش هقولك
ميحسدش المال الا اصحابه
لا والاربع جدران قفلوا على بعض وعملوا مربع مش الى انتى جايبه وشوية فتحات وتقوليلى قصر
الواحد بس بيتواضع

lost love 04-23-2010 11:27 AM

كفايه ونبى داحنا قلبنا كل المواضيع شات

وبعدين انت عندك اربع جدران بحالهم فالاوضه

انا اكتر عدد سمعته كان تلاته يمكن اتغير وانا مش عارفه


الساعة الآن 11:43 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir