منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   زوجتي الحبيبة:هههههههه ادخلو بسرعة (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=1932)

5o5a 02-28-2009 10:31 PM

مخلصة اووووووووووووووووووووووي

radwan 03-02-2009 05:20 AM


والله فكرة مش بطاله
ممكن نرفع بيها اقتصاد البلد

يعنى الدولة ممكن تقبض الموظفين قبلات
بس تحطها فى اكياس بلاستيكية سوداء خوفا من الحسد

ونروح ندفع فاتورة التليفون قبلات والدنيا كلها تمشى بالقبلات
ياه والفلوس تتلغى بقى
ويبقى فى ورقه فئة الخمس قبلات وورقة فئة العشر قبلات
وتيجى تركب المكروباص السواق يقلك ما بخدش قبلات معدنية
ونلاقى اتصالات مطلعة اعلان

دلوقتى ولاول مرة فى مصر اتكلم طول ا لليل من اى خط اتصالات لاى خط اتصالات الساعة بقبلة واحده بس

اتصالات ارخص قبلة فى مصر.

amralbob 03-02-2009 05:55 AM

هههههه والله موضوع حلو وصح والله يفك الازمه الماليه كلها والواحد يجيب الي هوا عايزوه بقبله هههههه

karmen 04-10-2009 08:35 AM

هههههههههههههه
شكرا ليك شعلان
دى الدنيا ساعتها هتبقى سلطه

mody eljoker 04-15-2009 04:29 AM

شكرا ليك على الموضوع الرائع واتمنى لك التوفيق فى مواضيعك القادمة


الساعة الآن 06:53 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir