منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   برامج الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=38)
-   -   برامج رائعه لتقطيع النغمات و تعلية الصوت باعلى نقاء (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=188)

koka613 08-26-2008 09:33 PM

انت بجد كووووووووووول يا مان

محمودممادو 09-05-2008 06:49 AM

شكراااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااا

love habiby 09-18-2008 11:48 AM

ماشى شكرا جدا
لكن فين التحميل
ليه مقفول طيب
شكرا

jhg987 11-14-2008 10:40 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EL_MJEK (المشاركة 250)
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


اقدم لكم برنامج

gold wave

المحترف

في تقطيع النغمات

و تحويلها

و تعلية صوتها باعلى نقاء ممكن............

لتحميل البرنامج + الكراك

""
""

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وده البرنامج التاني

ايضا متميز في تعليه صوت النغمات

بجوده عاليه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

شكرا على البرنامج

jhg987 11-14-2008 10:41 AM

شكرا على البرنامج اخوكم ابو مريم

GHOST 11-17-2008 09:07 PM

شكراً ليك

ونشوف دايما منك

كل

جديد

و

رائع

و

جميل

غلبونة 12-13-2008 08:59 AM

شكررررررررررررررررررررررر رررررررررررا

الجهينى 01-16-2009 11:42 AM

ارجو التحميل الجهينى وشكرا

Silver 01-17-2009 06:02 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الجهينى (المشاركة 32817)
ارجو التحميل الجهينى وشكرا

مرحباً بك معنا يا غالى

الرابط شغال وكله تمام

أى مشكلة فى خدمتك !!


الكورانى 02-23-2009 02:29 AM

مشكوووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو وووووووور


الساعة الآن 12:55 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir