منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   يبقى قدامك طريقين !!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18303)

golden man 01-27-2010 09:55 AM

ماشي ماشي ما انتوا خلصتوا امتحانات
اوك اشمتوا فيا
بس ما تقلقوش يوم ليكوا ويوم عليكوا
التر الجاى كله ان شاء الله كله هيبقى عليكم انا هفضلكم الترم الجاى
هخلص الترم ده باذن الله
واعد الترم الجاى ده كده حاطط رجل على رجل

amira abdo 01-27-2010 10:12 AM

هههههههههههههههههههه ياعيني ياهيما ربنا معاك ياجميل
بس هما فعلا طريقتين ياتذاكر وتنجح ياتذاكر وتنجح ربنا يوفقك تسلم ايدك ع الموضوع

golden man 01-27-2010 10:20 AM

شكرا يا ميرو على مرورك
بس انا كده كده لازم انجح ان شاء الله

golden man 01-27-2010 10:21 AM

ده انا اقلب الكليه راسا على عقب


الساعة الآن 03:17 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir