![]() |
ميرسيييييييييي جداااا على مرورك يابوس بوس
|
هههههههه كتير حلوين
ياهوبا |
حقد ههههههههههههههه ال يعنى هما عباقره واحنا متغازين من عبقريتهم وبنتريق عليهم اجرى يابت اجرى
اه عباقره شوفي اي عالم او اديب هتلاقي اصله صعيدي اجري انتي |
هههههههههههههههههههه
نكت جامده كيك كلها حلوه أوي واول مره اسمعها تسلم ايديك يا هوبا |
اقتباس:
لالا انا مش معاكى فى الكلام ده خالص يا هوبا انتى متعرفيش الصعايده بقى وعمايلهم دول جبابره يابنتى x_xx_xx_xx_xx_xx_xx_xx_xx_xx_x |
جبابره مين الفلاحين اجمد بردو
|
| الساعة الآن 01:16 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir