منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   نكت اليوم من هوبا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=17405)

hobba 01-19-2010 06:15 AM

ميرسيييييييييي جداااا على مرورك يابوس بوس

الملاك الابيض 01-20-2010 04:45 AM

هههههههه كتير حلوين
ياهوبا

amira abdo 01-21-2010 11:11 PM

حقد ههههههههههههههه ال يعنى هما عباقره واحنا متغازين من عبقريتهم وبنتريق عليهم اجرى يابت اجرى


اه عباقره شوفي اي عالم او اديب هتلاقي اصله صعيدي اجري انتي

karmen 01-22-2010 05:56 AM

هههههههههههههههههههه
نكت جامده كيك
كلها حلوه أوي واول مره اسمعها
تسلم ايديك يا هوبا

vindiesel 01-22-2010 09:27 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hobba (المشاركة 119907)
شكرا يابوس على الرد بس احنا مابنخفش يابوس احنا فلاحين جامدين اوى ولا ايه :a (105)::a (105)::a (105)::a (105)::a (105)::a (105)::a (105)::a (105):

لالا انا مش معاكى فى الكلام ده خالص يا هوبا

انتى متعرفيش الصعايده بقى وعمايلهم

دول جبابره يابنتى
x_xx_xx_xx_xx_xx_xx_xx_xx_xx_x

hobba 01-28-2010 10:25 AM

جبابره مين الفلاحين اجمد بردو


الساعة الآن 01:16 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir