منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   ادخل وشوف من المقهور الرجل ام المراءه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=17199)

lost love 04-23-2010 11:04 AM

مراكبيه على اساس اننا منوفيين يعنى

منور العزومه ياهيما

golden man 04-23-2010 11:22 AM

ههههههههههههههههههههههههه هه
منوفييييييييييييييييييييي ييييييييين
وكمان بتغلطى فى المنايفه
تعالى يا ادمن خش يا سيلفر
شوف يا بلابل
يا حوستك يا جوست
منوفييييييييييييييييييييي يييين
دى بتغلط فى المنايفه
خلاص اما نشوف كلام الليل مدهون بزبده
فين العزومه

lost love 04-23-2010 11:25 AM

ايييييييييييييييييييه انت هتلمهم

دانا منوفيييييييييييييييييييه والله

والعزومه اول امبارح الساعه 9 ظهرا

اوعى تتاخر بقى

golden man 04-23-2010 11:29 AM

اتفرج يا عم دى بتشتغلنا
مفكرنا وظيفه خاليه
وبتقولى الساعه 9 ظهرا
ليييييييييييييييييييييييي ييييييييييه
مفكرنا منلبسش ساعات
لالالالالالالالالالالالال الالا
ده احنا عندنا ساعات من ايام الساعه الرمليه
وكده فى قعدة عرب

lost love 04-23-2010 11:37 AM

عندك ساعه بجد
جايبها منين وبكام وامته ومن مين
جاوب بسرعه بسرعه من غير ماتفكر

golden man 04-23-2010 11:47 AM

ايه ده تله ده
ده ولا اسئلة الثانويه العامه
واحده واحده ومتهربييييييييييييييييييي ش

lost love 04-23-2010 11:48 AM

اهرب من ايه
اااااااااااه العزومه ياعم ماخلاص بقى
الوقت اتحدد وانت اللى ضيعت الموضوع

golden man 04-23-2010 11:51 AM

كل شيء راح وانتهى يعنى
خلاص يالا عليه العوض ومنه العوض

lost love 04-23-2010 11:55 AM

ياعينى ربنا معاك يابنى
بس مش معايا فكه
معكشى انت 10 تمنيتين

عابده تائبه لله 04-24-2010 07:25 PM

دموكوا ذي العسل

علي فكره كده السبوع ضاع وانا كنت عامله حسابي علي هديه للبابي
ببرونه علشان مش يعذب باباه قصدي مامته الجديده
مش عارفه بقي هو يقربله ايه بالظبط؟


الساعة الآن 01:47 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir