منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   انتوا حمييييييييييييير (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16759)

EzAt99 01-04-2010 09:35 AM

مشكور ليك يا فينديزل
هي فعلا دعوة للتفاؤل
بس الناس اللي بتتكلم عنهم دول قدروا يوصلوا أفكارهم للناس
لكن دلوقتي أنا لو عملت حاجة و مفيش حد اداني اهتمام من الأول مش هكملها
بس بجد الموضوع هايل وجامد جدااااااااااااااااااااااا

gollom 01-04-2010 07:08 PM

مش مهم اوى راى الناس ف الللى انت بتعمله المهم انك تكون مقتنع من جواك اووووى
اتصرف وكان الناس مش شايفاك وخلى ثقتك ف ربنا وف اللى انت بتعمله هو الدافع اللى بيحركك
وبجد خليك متفائل عشان تعرف تكمل ---- بس ممكن حاجه
ساعات التشاؤم بيكون هو البديل اللى بيعمل المستحيل
بس برضه ندعوا معاك للتفاؤل يا قائد

يا رب "صابرين"

yousef eldeep 01-04-2010 08:01 PM

ماادراك ان تدعو الناس بالتفاؤل من غير دليل......؟؟؟؟
بسراحة انا مع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] في اللي قالة احنا ازاي هنتفائل من غير مساعدة باقي الناس كلها فلو علمنا يوما ان التفاؤل ياتي من غير مساعدة او دليل لكنا دائما متفائلين وغير شؤماء
وتــــذكر ,,
ليس السعيد في هذا العالم من ليس لديه مشـــاكل !!
ولكن السعداء حقيقة هم اولئكـ الذين تعلموا كيف يعيشوا مع تلكـ
الاشيـــاء البسيطه التي لديهم ويقتنعوا بهـــــا فاعتقد اننا نحن متشاؤمون وليس متفائلون

تقبل مني مروري

el.sa7er 01-04-2010 09:31 PM

قكرة الموضوع جميلة اوى
اكيد اسمه هيشد اى حد
بس مضمونه جميل جدا وهادف جدا جدا
وطبعا املنا فى ربنا الحمد لله كبيييييييير اوى
شكرا ليك

ملاك الروح 01-04-2010 10:06 PM

تسلم ايدك يافينديزل
واكيد اللي عنده طموح بيسعي لتحقيق طموحه
وطالما الأمل موجود اهدافه هتتحقق
سلمت يمناك يامحمد

vindiesel 01-05-2010 01:05 AM

ميرسى يا الساحر


ميرسى يا دبدوبايه

vindiesel 01-05-2010 01:08 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أشلاء قلب (المشاركة 116290)
بصراحة عندكو حق يا جماعة مواضيعه كلها في الجوووووووووووووووون

وعلى فكرة كلامه صح جدا ومن الدلائل عليه
اللي قاله ابن الجوزى
" لا تقاس حلاوة الإنسان بحلاوة اللسان
فكم من كلمات لطاف حسان
يكمن بين حروفها ثم ثعبان "

معنى كده ان مش كل كلام حلو لازم يشدنا والعكس مش كل اسم موضوع غريب ومريب لازم ندخله

وإذا كانت دي دعوة للتفاؤل فأنا أكون من المشاركين معاكو فيها

ويمكن وقتها ابقى اغير اسم ( أشلاء قلب )

:):):)

ميرسى ليكى يا اشلاء القلب

وربنا يجزيكى عنا خير بما نقلتيه لنا عن ابن الجوزى

وانا سعيد انك هتشاركى معانا فى دعوه التفائل

وعلى فكره اسمك عاجبنى اوى اوى وياريت ميتغيرش

تقبلى مرورى

vindiesel 01-05-2010 01:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ezat99 (المشاركة 116509)
مشكور ليك يا فينديزل
هي فعلا دعوة للتفاؤل
بس الناس اللي بتتكلم عنهم دول قدروا يوصلوا أفكارهم للناس
لكن دلوقتي أنا لو عملت حاجة و مفيش حد اداني اهتمام من الأول مش هكملها
بس بجد الموضوع هايل وجامد جدااااااااااااااااااااااا

فعلا عندك حق يا عزت الناس دى قدرت توصل افكرهم

وميرسى ليك على مرورك

vindiesel 01-05-2010 01:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gollom (المشاركة 116635)
مش مهم اوى راى الناس ف الللى انت بتعمله المهم انك تكون مقتنع من جواك اووووى
اتصرف وكان الناس مش شايفاك وخلى ثقتك ف ربنا وف اللى انت بتعمله هو الدافع اللى بيحركك
وبجد خليك متفائل عشان تعرف تكمل ---- بس ممكن حاجه
ساعات التشاؤم بيكون هو البديل اللى بيعمل المستحيل
بس برضه ندعوا معاك للتفاؤل يا قائد

يا رب "صابرين"


انت لو كنت رديت اى رد غير كده مكنتش هصدق ان انت جولوم

انا عارف شخصيتك وردودها وكنت متوقع الرد ده منك

دايما رأى الناس مش بيهمك فى حاجه

شكرا ليك على مرورك



vindiesel 01-05-2010 01:14 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousef eldeep (المشاركة 116641)
ماادراك ان تدعو الناس بالتفاؤل من غير دليل......؟؟؟؟
بسراحة انا مع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] في اللي قالة احنا ازاي هنتفائل من غير مساعدة باقي الناس كلها فلو علمنا يوما ان التفاؤل ياتي من غير مساعدة او دليل لكنا دائما متفائلين وغير شؤماء
وتــــذكر ,,
ليس السعيد في هذا العالم من ليس لديه مشـــاكل !!
ولكن السعداء حقيقة هم اولئكـ الذين تعلموا كيف يعيشوا مع تلكـ
الاشيـــاء البسيطه التي لديهم ويقتنعوا بهـــــا فاعتقد اننا نحن متشاؤمون وليس متفائلون

تقبل مني مروري

ليس السعيد في هذا العالم من ليس لديه مشـــاكل !!
ولكن السعداء حقيقة هم اولئكـ الذين تعلموا كيف يعيشوا مع تلكـ
الاشيـــاء البسيطه التي لديهم ويقتنعوا بهـــــا

وجهه نظر برضه وكلام اول مره اسمعه


الساعة الآن 04:12 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir