منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   حاسس انى مش فى مصر (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16730)

vindiesel 01-03-2010 10:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دبدوباية (المشاركة 115913)
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


ثانكس دبدوبايه

vindiesel 01-03-2010 01:20 PM

ثانكس يا ماجيكاويه

Silver 01-04-2010 02:09 AM

اقتباس:

واللى بيبيع الحشيش بقى اسمه (مدعى) وليه علامة مميزة وهى (الشال)على دماغه
كأنها عمة على دماغة وزيادة عليها انا يبقى معاه موتسيكل

برضه يا ديزل الفت انتباهك

ان الموتسيكل بيبقى صينى

اصل الاشكال دى كتير اوى

وموجودة فى كل حتة


انت ياعم غاوى ازية ليه !!

ماتسيب الناس تتكيف وتاخد راحتها

وربنا يخللى شركات الادوية

محرمتش حد من حاجة

واهو رزق الصيدليات

وخلاص راحت عليك يا بانجو

والحشيش واكل الجو منك

والكيميا كيف الناس الهاى لايف


وطبعاً عايز اعلق ع حاجة

ان اللى بيكيف ولاد وبنات

مش الولاد بس هما اللى بيعملوا كل حاجة غلط

يعنى كلوا فى الهوا سوا

يارب احفظنا

vindiesel 01-04-2010 03:37 AM

انت ياعم غاوى ازية ليه !!

ماتسيب الناس تتكيف وتاخد راحتها

وربنا يخللى شركات الادوية


انت كده بتغلط فى الباشا بتاعنا " اسامه "




وطبعاً عايز اعلق ع حاجة

ان اللى بيكيف ولاد وبنات

مش الولاد بس هما اللى بيعملوا كل حاجة غلط

يعنى كلوا فى الهوا سوا



والله عندك حق كله فى الهوا سوا


الساعة الآن 01:33 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir