![]() |
ياديزل ياجامد ياموبايلاتك الجامده ههههههههههههههههه انا بحب العدة دي جدا مع انها مش بنانيتي
ميرسي ياديزل ع المرور بس هستلف عدتك كده بتاع شهر ممكن هههههههههههههههههه |
الموبايل وصاحب الموبايل ............................. ياقمر * * * * * * * * * * * * * * * * لالالالا مخك ميروحش لبعيد انا اقصد ان الموبايل وصاحب الموبايل ميسيبوش بعض خااااااالص ياقمر ههههههههههههههههههههههههه ههههه |
ههههههههههههههههههههههههه بقي كده ماشي ماشي لن انسي لك هذا الموقف ههههههههههههههههه بس هاخده اجبار بقي هههههههههههههه
|
مدرس بيقول لواحد صعيدى حطلى n فى جمله
قالوا اشتريت موبايل n73 هههههههههههههههههههههههه ايه رايك يا ديزل عدتك انت ودبدوبه دخلوا التاريخ |
لا لحد هنا واستوب ده انا الديزل يعنى السيطره كلها وانا صابر عليكى علشان انتى بنوته اصحى يامنتدى الديزل ميسيبش حقه ابدا |
ههههههههههههههههه جامده ياهيما
معلش بقي ياديزل وانا كمان ميرو الجامده اوي والعسوله ومبسبش حقي بردو وهاخده اها اهو هاه بس اما نشوف ههههههههههههههههههههههههه هه |
لالالالا مش الديزل اللى يتهدد انا هوريكى الديزل لما بس يبدأ يقلب على الوش التانى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] دول بقى شويه عصيان بستخدمهم فى الخناقات الصغيره اللى متستاهلش مجهود زى الخناقه بتاعتك دى لكن لو زودتى مش هقولك ايه اللى هيحص وانا بستخدم ايه يا ريت تقصرى فى الدور بقى علشان متتعوريش واى حد هيقف معاكى يبقى ذنبه على جنبه انا الديزل |
يامي يامي خوفت هههههههههههههههه انت بتهددني بعصيانك مخوفتش علي فكرة وان كان معاك عصيان معايا انا متفجرات هااااااااااااااااا مين هناك ههههههههههههههههه
|
يابنتى صدقينى والله انتى مش قدى يلا روحى العبى بعيييييييييييد يا حلوه |
احترس من الخط انا بنبهك يا اميرة محدش بيلعب مع الديزل ده شرانى وانا عارفه ابعد عن الشر وغنيله اغنيه sway |
| الساعة الآن 12:34 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir