منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   دنيا الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=25)
-   -   فكرة مجنونه من اختراعي هههههههه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16447)

amira abdo 01-06-2010 12:16 PM

ياديزل ياجامد ياموبايلاتك الجامده ههههههههههههههههه انا بحب العدة دي جدا مع انها مش بنانيتي
ميرسي ياديزل ع المرور بس هستلف عدتك كده بتاع شهر ممكن هههههههههههههههههه

vindiesel 01-06-2010 12:43 PM

الموبايل وصاحب الموبايل ............................. ياقمر
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
لالالالا مخك ميروحش لبعيد

انا اقصد ان الموبايل وصاحب الموبايل ميسيبوش بعض خااااااالص ياقمر


ههههههههههههههههههههههههه ههههه

amira abdo 01-06-2010 12:48 PM

ههههههههههههههههههههههههه بقي كده ماشي ماشي لن انسي لك هذا الموقف ههههههههههههههههه بس هاخده اجبار بقي هههههههههههههه

golden man 01-06-2010 12:54 PM

مدرس بيقول لواحد صعيدى حطلى n فى جمله
قالوا اشتريت موبايل n73
هههههههههههههههههههههههه
ايه رايك يا ديزل عدتك انت ودبدوبه دخلوا التاريخ

vindiesel 01-06-2010 12:55 PM

لا لحد هنا واستوب

ده انا الديزل

يعنى السيطره كلها

وانا صابر عليكى علشان انتى بنوته

اصحى يامنتدى الديزل ميسيبش حقه ابدا


amira abdo 01-06-2010 01:01 PM

ههههههههههههههههه جامده ياهيما
معلش بقي ياديزل وانا كمان ميرو الجامده اوي والعسوله ومبسبش حقي بردو وهاخده
اها
اهو
هاه
بس
اما نشوف ههههههههههههههههههههههههه هه

vindiesel 01-06-2010 01:16 PM

لالالالا

مش الديزل اللى يتهدد

انا هوريكى الديزل لما بس يبدأ يقلب على الوش التانى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


دول بقى شويه عصيان بستخدمهم فى الخناقات الصغيره اللى متستاهلش مجهود زى الخناقه بتاعتك دى

لكن لو زودتى مش هقولك ايه اللى هيحص وانا بستخدم ايه

يا ريت تقصرى فى الدور بقى علشان متتعوريش

واى حد هيقف معاكى يبقى ذنبه على جنبه



انا الديزل


amira abdo 01-07-2010 01:49 AM

يامي يامي خوفت هههههههههههههههه انت بتهددني بعصيانك مخوفتش علي فكرة وان كان معاك عصيان معايا انا متفجرات هااااااااااااااااا مين هناك ههههههههههههههههه

vindiesel 01-07-2010 02:35 AM

يابنتى صدقينى والله انتى مش قدى

يلا روحى العبى بعيييييييييييد يا حلوه

Silver 01-07-2010 02:48 AM

احترس من الخط

انا بنبهك يا اميرة

محدش بيلعب مع الديزل

ده شرانى وانا عارفه

ابعد عن الشر وغنيله اغنيه sway


الساعة الآن 12:34 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir