![]() |
يارب يا دبدوبايه ربنا حققلك اللي بتتمنيه يارب كل سنة وانتي طيبه
ميرس عالمرور |
أمنيتي:::...................
أشوف بلدي (مصر) بأحسن حال ,اشوف المسلمين كلهم عايشين ف سلام وحب وأتمنى ان الحياة تبقى أحسن من كدة شوية....وأتمنى أن يهديني الله إلى الصواب..وبتمنى الرحمة لخالتي إعتذار:::................... أولا لأمي لأني زعلتها كتير أوي.....وهي عمرها ما زعلتني ثانيا لخالتي اللي كنت مقصر في زيارتها وهي عايشة |
يارب ياعزت يتحققلك اللي تتمناه ميرسي ع المرور
|
مفيش شحص بعينه
بس كل واحد غلط فيه |
يارب يابوس منوووووور
|
| الساعة الآن 08:09 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir