منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   هابي نيو يير (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16446)

amira abdo 12-29-2009 11:49 AM

يارب يا دبدوبايه ربنا حققلك اللي بتتمنيه يارب كل سنة وانتي طيبه
ميرس عالمرور

EzAt99 12-31-2009 02:10 PM

أمنيتي:::...................
أشوف بلدي (مصر) بأحسن حال ,اشوف المسلمين كلهم عايشين ف سلام وحب وأتمنى ان الحياة تبقى أحسن من كدة شوية....وأتمنى أن يهديني الله إلى الصواب..وبتمنى الرحمة لخالتي

إعتذار:::...................
أولا لأمي لأني زعلتها كتير أوي.....وهي عمرها ما زعلتني
ثانيا لخالتي اللي كنت مقصر في زيارتها وهي عايشة

amira abdo 01-07-2010 03:38 AM

يارب ياعزت يتحققلك اللي تتمناه ميرسي ع المرور

admin 01-15-2010 09:25 PM

مفيش شحص بعينه


بس كل واحد


غلط فيه

amira abdo 01-26-2010 06:01 AM

يارب يابوس منوووووور


الساعة الآن 08:09 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir