منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   ليه الحب بيضيع مننا ومين السبب? (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16229)

fox man 01-02-2010 07:41 AM

فعلا بجد انت عندك حق يابوسف بسي بسراحة ساعات الطرفين يايوسف بيكونو هما اللاتنين غلاطنين ولزما ييجوا علي نفسهم في كل حاجة بيعملوها وحسين انهم مش هيردو بعض
وفعلا موضوع جامد جدا يايوسف
شكرا لك

beckham 01-02-2010 06:36 PM

كلام جميل جدا جدا جدا من كل الاعضاء اللي ردوا و كل واحد ليه وجهة نظره اللي مقتنع بيها و كلهم صح علي فكرة
بس انا عن نفسي عايز اسمع اراء تانيه اكتر يا جماعه و شكرا للجميع علي الافادة

yousef eldeep 01-03-2010 12:59 AM

شكرا لمشاركتك احمد fox man يلا ياجامعة تفاعلو لاني فعلا الموضوع مهم جدا

ahmed.dodo 01-03-2010 11:12 AM

يجماعه الموضوع ده مهم جدا جدا
بس المشاكل بتكون مشتركه بين البنت والولد
وانى البنت بتشوف انها صح والولد بيشوف نفس الشي انه صح
بس الى بيحب ما بيكرهشي ولا بينسي ولكن ممكن العلاقه تتغير
والحب يقل شويه شويه بس بيرجع تانى لو في حاجه سعدتهم تانى
زى مكلمه موقف جميل مناسبه سعيده مقبله رقيقه
لكن في حاجه ما ينفعشي الرجوع فيها وهيا الخيانه من اى طرففيهم اى كان الولد او البنت
يعنى عاوز اعرفكم انى الحب عمره ما بيبعد ولا بيضيع بس ممكن ينجرح ويموت وبنتهى

beckham 01-03-2010 05:39 PM

الله الله الله الله بجد كلام جامد جدا يا دودو ايه يا ابني الحلاوة و الجمال ده
تسلم ايدك بجد يا دودو علي الكلمتين دول
ياله يا جماعه عايزين تفاعل اكتر من كل اعضاء المنتدي

lost love 01-03-2010 06:48 PM

فعلا الله عليك يوسف موضوع مميزجدا ويستاهل المناقشه فيه
من رائيى ان مش دايما الانفصال من اى حدمن الطرفين
لانه زى مقال برينس ممكن يكون من الاهل
=((اولا=((
الحب لوحب صادق من الطرفين عمرماى طرف منهم
ولاالولدولاالبنت هيقدروا الاستغناء عنه بمعنى ان كل منهم
هيبذل اقصى مجهودلاسعادالاخرفيكون ليه الانفصال
=((ثانيا =((
اقدر اقول ان الانفصال من الولد اذا كان هواصلا
مش كان بيحب بمعنى انه كان بيتسلى بالحب ده
وبردو من البنت لان مش كل الحب صادق
وطاهر بالمعنى اللى دايمانتكلم عن الحب بيه
لان فى ناس متخصصه كلام اصلا فالحياه
وبيعرفوا ازاى يأثروا على اى حدطبعازى مابنشوف قدامنا كتير
وفالاخريطلع اصلا انه مش هيتجوز البنت اللى ارتبط بيها
وممكن ده يحصل كمان من بنت بس مش كلهم لان
البنات عامتالمابيحبوابيحبوابجدوب يبقوا نفسهم يعملوا اى حاجه ترضى
اللى بتحبهولاكن فى اللى يقدرمعنى الحب وفيه اللى بيستهترفيه
وياخده على انه مجردلعب اوتسليه لحدماخلص جامعه وكدا يعنى
وفى ناس بجدتستاهل الحب والتقدير ده وفى ناس اصلا مش بتقدر معنى الحب
اطلاقا=((

وشكرا جدا عالموضوع
%%-وتقبل منى مرورى%%-

beckham 01-03-2010 06:53 PM

كلام مظبوط (lost)
بجد تسلم ايدك علي الافادة
و لسه يا مجاعه احنا عايزين كل الاعضاء تقول رائيها في الموضوع بجد و بعد كده نبدأ نتناقش فيه يعني كل عضو يدخل يقول رائيه و بعد كده نبدأ نتناقش في كل المشاركات

yousef eldeep 01-04-2010 07:13 AM

كلام جميل جدا من العضوة المميزة[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]الحب لوحب صادق من الطرفين عمرماى طرف منهم
ولاالولدولاالبنت هيقدروا الاستغناء عنه بمعنى ان كل منهم
هيبذل اقصى مجهودلاسعادالاخرفيكون ليه الانفصال
شكرا لمرورك

اية الكلام الجامد دة يابن حتتي ياجامد
وفعلا عندك حق
لكن في حاجه ما ينفعشي الرجوع فيها وهيا الخيانه من اى طرففيهم اى كان الولد او البنت
يعنى عاوز اعرفكم انى الحب عمره ما بيبعد ولا بيضيع بس ممكن ينجرح ويموت وبنتهى

شكرا لمرورك احمد
وشكرا لمروركم جميعا
تفاعلو ياجماعة الموضوع مهم جدا جدا جدا
اية ياadmin انت فين ردك
انا مستني ردك يامعلم
يالا ياجماعة


yousef eldeep 01-04-2010 08:07 PM

يالا يا[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ادخل وكمل ردك علشان فعلا الموضوع ده مهم جدا للناس كلها وانا عايز الردود تكون كاملة وواضحة لكي تنهار زروة الكلام الخاطئ ومش [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بس لا انا عايز اشوف رد admin ......وsliver
يالا ياجماعة تفاعلو مع الموضوع لانة موضوع مهم جد
وتقبلوا مني جزير الشكر ولاحترام

beckham 01-04-2010 08:10 PM

واضح يا يوسف ان الناس دي مش فاضيالنا و لا فاضيه للموضوع ده و لا حاسه باهميته تعالي نفتح باب المناقشة انا و انت في الموضوع ده و اكيد الباقي هيدخل و يرد و يشارك


الساعة الآن 12:39 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir