منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ادخل و اكتب الشي الذي تفــتقـــده في حياتك ..؟؟!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16219)

bosbos love 12-29-2009 05:04 AM

الموضوع روعة
وانا بفتقد الاخلاص فى الناس
والحب

el.sa7er 12-29-2009 05:28 AM

اخت اكبر منى

بصراحة دى حاجة بفتقدها جدا
انا اكبر اخواتى
كنت بتمنى امنية حياتى كان يبقى ليا اخت اكبر منى
كتير اوى بحتاج يبقى ليا اخت اكبر منى
لما اكون متضايق احكيلها وتعرف كل حاجة عنى ولما اكون محتاج لحضنها الاقيه
بجد كنت هحتاجلها كتير اوى
كفاية انى يوم ما الاقى كل الدنيا مقفلة فى وشى ومتضايق هروح احضنها وافضل اعيط
كانت هتستحملنى لأبعد الحدود

توبيك هايل يا lost

THE STAR 01-01-2010 05:29 AM

افتقد ،، وطني....

lost love 01-09-2010 05:06 AM

بيتهيئالى الخت والاخ دول مش مشكله كبيره
لانى بعانى من نفس المشسكله بس الحمدلله ربنا
رزقنى بولاد عمامى الحمدلله هما ربنا يخليهملى كلهم
زى اخواتى واكتر كمانوغيران المنتدى دى كلنا اخوات
ولادوبنات ربنا يخلينا لبعض
ان شاء الله بكره ترجعيله وتعيشى فيه ووتتمتعى بكل اللى نفسك فيه
وتشوفى اصحابك وتقابليهم بكل شوق وربنا يرجعك بالسلامه


الساعة الآن 12:16 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir