منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   سجل حضورك بكلمة تهديها للى فى بالك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16096)

el.sa7er 12-23-2009 04:46 AM

بحبك ايوه بحبك ... وطول العمر انا جنبك
مش هنساك يا حبيبى
بحبك اه عيونى ... ومهما الناس لامونى
هتفضل برده حبيبى

bosbos love 12-24-2009 07:33 AM

كـتـب الـدمع بخـدي عـهـــــده لـلــهــوى و الـشـوق يمـلي ماكـتــــــــــب

الموضوع اكثر من رائع
تسلم على الفكرة

صانع الخيال 12-24-2009 09:11 AM

فكرة رائعه جدا جدا
تسلم ايدك عليها
وانا احب اهدى هذه الكلمات
مهما تكونين يا عاشقتى
انى سوف افى بكل وعودى لكى
وانى ابدا لن اتخلى عنك
فهما تكونين فأنتى عاشقتى
اهداء الى عاشقتى

ملاك الروح 12-24-2009 12:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver (المشاركة 111885)
والله انا كنت هارد كده من قبل ما اشوف رد ملاك الروح

قريتى افكارى ياملاك ... وقلتى اللى عايز اقوله

@};-@};-@};- ما أقدرش انساك @};-@};-@};-

ولا يهمك ياباشا أنا قمت بالواجب

وبقول للي ف بالي
قولوله ان حبيبك ميال من بعدك بقي دايب رحال
غصب ان عني بيبعد عني دايما ع الخاطر والبال
ازي عيونه الحلوين وارق واجمل خدين
انا هتجنن نفسي اطمن ع حاله حتي بمرسال

el.sa7er 12-25-2009 06:37 AM

مرور جميل من احلى اعضاء

انا أقول
أجدع صحاب صحابى من صغرى
دول اللى يمشوا معايا دغرى
دول اغلى ناس
هما الاساس
واقولكوا ايه

admin 01-16-2010 12:38 AM

راحت سنة بكل ما فيها
وجتنا سنة وش يا ترى فيها
لكن أكيد إنت
أغلى وأحلى ما فيها

ملاك الروح 01-16-2010 01:11 AM

مش كنت تتكلم شايفني بسيب ايديك وبضيع
ناديني وقولي ليه بتبيع لو غلطه هتعلم
ازاي كدا هنرجع هوانا معدش زي زمان وفين يجمعنا تاني مكان الفرقه دي بتوجع

الفرعون العاشق 01-16-2010 08:33 PM

اوعى تكونى عارفه ااننا مش عارف اللى فى بالك
طبعا بحبك زى ما بتحبينى واكتر شويه

الصقر الابيض 01-18-2010 09:05 AM

ها قد رحلتي وفي فؤادي من عيونك الف ذكرى
يجتاحني منها هواكٍ فانحني حزنا و قهرا
ها قد رحلتي فكيف لي لا افجر ما كتمت لاملء الافاق شعرا
من ذا يلوم العاشق الجنون ان غنى العذاب فلم يدع للناس سترا
هم ايقظوني وكنت مشغولا بحبك هائما قلبا و فكرا
هم اخرجوني من النعيم الي السعير و اشربوني الكاس مرا
قالوا لي دع قيدها دع سجن عينيها و غادر
ما دروا من انني قد كنت في عينيك حرا


الساعة الآن 05:24 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir