منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   إتفضل حضرتك إدخل .....عشان تنفذ الأوامر وبعدين تخرج (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15921)

صانع الخيال 12-19-2009 09:31 AM

كارمن
انا معاك يا كبير

ALSKA 12-20-2009 09:05 AM

أولا أنا آسف جدا جدا جدا جدا جدا على التأخير ده

أنا شكلي عطلت الموضوع أان أسف يا جماعه


ونرجع تاني لنشاطنا


أحنا مين : مجموعه "Alaska" مجموعه منظمه على أعلى مستوى

بنفكر بشكل منطقي وسليم وعلمي محدد معظمنا متعملين وعلى مستوى كبير جدا


يعني فينا ناس مخلصه لحد 2 و3 أعدادي كمان


كان أسمنا قبل كده "الشطيف والنشره " بس جينا نعملها نشيد ممزجتش معايا على الربابا"معانا ناس موسيقين برده "


وبعد كده سمينا نفسنا " السميط والقشطه " بس معرفتش اعملها علم كويس يليق بيها


وفي الاخر جه الكبير بتاعنا وسمانا



^:)^^:)^ التغيير والهجره ^:)^^:)^

=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))


المهم يلا بقى مستني المواضيع الي هرد عليها




karmen 12-20-2009 11:01 PM

والله العظيم أنا ما فاهمه حاجه يا ألاسكا
بس عاوزه أقولك ان منتجات شركة ألاسكا الكهربائيه هي أسوأ منتجات في السوق
إنتوا مالاقيتوش غير الإسم ده
عامة انت معرفتش نفسك ولا إدتنا عقاد نافع
شكلك كده عاوز تاخد دور الرجل الغامض بسلامته
أوكى ولا يهمك
طالما مش عاوز تعرف نفسك احنا مش هنتطفل عليك
هجيبلك الروابط حالا

manolly 12-21-2009 07:09 AM

تماااااااام يا كارمن
فكرة جميلة والله
وان شاء الله تنجحى في تنشيط المنتدى
وكلنا ننجح معاكى في ده
واهلا بيك الاسكا
بس صح انت معرفتش نفسك
وبعدين انت قلت "احنا"
مين هما احنا

karmen 01-10-2010 03:07 AM

ممكن نختار حد تاني لحد ألاسكا ما يرجع
نختار
أشلاء قلب
وهجيبلها الروابط فورا
أول ما تدخل تحط مشاركه وتعرف بنفسها

karmen 01-10-2010 06:20 AM

ياللا يا أشلاء أديكي عرفتي انك مطلوبه هنا
عرفينا بنفسك
وبعدين شاركي في المواضيع دي
الروابط إهي
:

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]أشلاء قلب



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]أشلاء قلب


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وهتلعبي كمان معانا هنا ([عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل])



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وياريت ترحبي معانا ب

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


و


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



شاركينا في العصابه واللا انتى مش بنوته واللا ايه


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

والموضوعين دول بقى خاااااااااااااااص عشان خاطر عيونك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


el.sa7er 01-10-2010 06:35 AM

كويساوى موضوع جميل
تنشيط كويس جدا
فين الروابط بتاعة الاسكا مش يمكن يعجبنا حاجة ونرود عليها

أشلاء قلب 01-13-2010 08:49 AM

ميرسي ليكي كتير يا كالرمن عالثقة دي

بس فعلا انا مش قدها لان معلوماتي الرياضية والسياسية

تحت الصفر

وعامة انا بس كنت عايزة اقول حاجة ( ياريت قبل ما تدبسوا العضو اللي جاي تقولي ليه عالموضوع الاول كده في السكرتة ) علشان ميبقاش فيها احلراج لا ليكي ولا ليه

ومتشكرة كمان مرة عالثقة دي ويارب اكون قدها في حاجة تانية ان شاء الله

الفرعون العاشق 01-13-2010 09:58 AM

فكره جااااااااامده اوى يا كارمن
تسلم الافكار يا باشا

karmen 01-23-2010 06:37 AM

خلاص يا أشلاء ولا يهمك
في أي حاجه تانيه هقولك يا ستي في السكرته
إحنا بس كنا عاوزين نخدم
احم احم
ومفيهاش أي احراج
ياللا بقى عشان نختار عضو تاني
بس المره دي ينفذ الأوامر


الساعة الآن 10:28 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir