منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   جوا حضنك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15768)

amira abdo 12-16-2009 11:58 AM

ياراجل ان كان كده اوكي تلحقني واوقعك انا ههههههههههههههههههههههههه ه تصدق انا نسيت الموضوع اللي عاملاه ههههههههههههههههههههه

golden man 12-16-2009 12:09 PM

ههههههههههههه
لا والى هيشوف الموضوع هيقول ده كله ردود وميعرفش انه اتقلب شات خاص بدل شات الماجيك العام

admin 12-17-2009 05:03 AM

تسلمى على الكلامات الجميله دى

amira abdo 01-07-2010 03:44 AM

ميرسي يابوس ع المرور منور

el.sa7er 01-07-2010 06:50 AM

طبعا جميلة يا اميرة وعجبتنى جدا
دى اغنية رومانسية تحفة اصلا

amira abdo 01-26-2010 06:25 AM

ميرسي ساحر تسلملي منووووووور


الساعة الآن 09:03 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir