![]() |
ياراجل ان كان كده اوكي تلحقني واوقعك انا ههههههههههههههههههههههههه ه تصدق انا نسيت الموضوع اللي عاملاه ههههههههههههههههههههه
|
ههههههههههههه
لا والى هيشوف الموضوع هيقول ده كله ردود وميعرفش انه اتقلب شات خاص بدل شات الماجيك العام |
تسلمى على الكلامات الجميله دى
|
ميرسي يابوس ع المرور منور
|
طبعا جميلة يا اميرة وعجبتنى جدا دى اغنية رومانسية تحفة اصلا |
ميرسي ساحر تسلملي منووووووور
|
| الساعة الآن 09:03 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir