![]() |
لو كان الأمر بيدي
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] لأغلقت باب قصتنا قبل أن تبتدي |
|
لو كان الأمر بيديّ لَ اوقفتك بعيدا .. ~ْ,, [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
مشكووره دبدووبه على مرورك المعطر باجمل روائح الياسمين شاكره وجودك حوبي .،~ |
لو كان سيفي معي
ما احتجت للقلم يا ميت(100) ندامه علي الاخلاق و القيم |
لو كان الأمر بيديّ
لمسحت الحزن من القلوب تسلمي ياقمر |
لو كان الامر بيدي
لبقيت بقربك .. وحولك |
| الساعة الآن 05:48 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir