منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ×شًيْءْ مُزْعٍجْ× (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15432)

amira abdo 12-10-2009 09:23 AM

شئ مزعج جدا لما تلاقي الناس بتبص للمظاهر والشكل بس

admin 12-10-2009 11:48 AM

شئ مزعج لم تكون خايف على حد بجد

وهو مش خايف على نفسه

وبيقولو غلطه الشاطر بالف

bosbos love 12-10-2009 12:36 PM

شىء مزعج لما احسن ان محدش فاهمنى
ولو فهمونى بيفهمونى غلط


THE STAR 12-10-2009 08:58 PM

شًيْءْ مُزْعٍجْ
عندما تـوهم شخـص انكـ تحـبه
وفـي الحقـيقة هو لا يعنـي لكـ شـئ ..~



الساعة الآن 04:23 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir