منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   الى ان 000احببتهاااا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15409)

ELMAGIC MHE 12-11-2009 04:01 AM

ايه الاشعار دي يا ابن خالتي هو انا ازنتلك تكتب كده
تقبل مروري

الفرعون العاشق 12-13-2009 02:42 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vindiesel (المشاركة 105804)
إذا العين لم تراكى فالقلب لن ينساكى

ده انت شكلك واقع اوى

ههههههههههههههه


ههههههههههههه
واقه ايه بس يا حج وحياتك كان زمان وجبر هههههه
تسلم على المرور يا غالى

الفرعون العاشق 12-13-2009 02:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmagic mhe (المشاركة 105819)
ايه الاشعار دي يا ابن خالتي هو انا ازنتلك تكتب كده
تقبل مروري


جامده صح
تسلم على مرورك يا حج

biko 12-13-2009 08:54 PM

ايه الجمال ده بجد يا فرعون حاجة صعبة اوى
انت ازاى قدرت تجمع بين الفصحة والعامية حاجة فى قمة الصعوبة !
ويا سلام عليك فى الابيات الجامدة
" حينها بنظرة من عيونها انتزعتها "
البيت ده عاجبنى موت بجد ابو نواس والمتنبى والبحترى لو كانوا عايشين كانوا صعقوا لما قروا البيت ده
انا ياريس خد ابيات وبعتها فى مسدج موبيل
تسلم ايدك .

الفرعون العاشق 12-13-2009 09:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة biko (المشاركة 107429)
ايه الجمال ده بجد يا فرعون حاجة صعبة اوى

انت ازاى قدرت تجمع بين الفصحة والعامية حاجة فى قمة الصعوبة !
ويا سلام عليك فى الابيات الجامدة
" حينها بنظرة من عيونها انتزعتها "
البيت ده عاجبنى موت بجد ابو نواس والمتنبى والبحترى لو كانوا عايشين كانوا صعقوا لما قروا البيت ده
انا ياريس خد ابيات وبعتها فى مسدج موبيل
تسلم ايدك .

ههههههههه
من اولها كده يا بيكو دا احنا اصحاب يا راجل
بس انت عجبتنى اوى فى النقد بتاعك ده ( بتنقد بطريقه ظريفه اوى )
انت عارف لو انت مش صاحبى كنت اتفرج على الرد اللى كنت هكتبه
شرفتينى يا بيكوووووووووووو

biko 12-13-2009 09:20 PM

اقتباس:

ههههههههه
من اولها كده يا بيكو دا احنا اصحاب يا راجل

بس انت عجبتنى اوى فى النقد بتاعك ده ( بتنقد بطريقه ظريفه اوى )
انت عارف لو انت مش صاحبى كنت اتفرج على الرد اللى كنت هكتبه
شرفتينى يا بيكوووووووووووو
هههههههههههه
ماشى يا عم احمد
ويشرفنى انك تكون صاحبى يا حضرة الظابط ههههههههههههه.


الساعة الآن 12:36 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir