![]() |
انا بقى عمرى ما اتخيل موبايلى من غير رصيد من يوم ما اشتريت موبايل عمرى ما سمعت الرساله الرخمه بتاع "عفوا لقد نفذ رصيدكم" يعنى متوقعش انى ممكن ابقى فى الموقف ده خاااااااااااااالص |
شكرا لكم لمحة حب و [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] علي مروركم الطيب |
| الساعة الآن 10:23 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir