منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   سؤال محرج للشباب ويسمح للبنات الدخول للتشجيع (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15328)

vindiesel 12-09-2009 06:45 AM

انا بقى عمرى ما اتخيل موبايلى من غير رصيد

من يوم ما اشتريت موبايل عمرى ما سمعت الرساله الرخمه بتاع "عفوا لقد نفذ رصيدكم"

يعنى متوقعش انى ممكن ابقى فى الموقف ده خاااااااااااااالص



yousef eldeep 12-09-2009 07:59 AM

شكرا لكم لمحة حب و [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] علي مروركم الطيب


الساعة الآن 10:23 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir