منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   لو عريسك طلب منك الطلب ده ليلة الدخله!! هتعملي إيه؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15309)

bosbos love 12-09-2009 02:04 AM

بصراحة الجزمة شوية علية
انا لوحصلى الموقف دا مش عارفة ممكن اعمل اية
هو ونصيبو بقى
شكرا يا قمر


دبدوباية 12-09-2009 04:15 AM

طب وليه ياجماعة بس الضرب بالجزم
حرام الجزمة ذنبها ايه ف غباوته دى بس
أنا رأيى انها تدخل أوضتها وتقفل على نفسها من جوة وتبيته ف الحمام
ويشرب بقى عزومته لأصحابه ويقضوها لب وفشار
وان كان عاجبه

karmen 12-09-2009 04:26 AM

ميرسي كتير بوسبوس ودبدوبايه عالمرور الجميل


الساعة الآن 11:33 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir