منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   مش فارقة معايا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15308)

صانع الخيال 12-11-2009 04:09 AM

كلمات جميلة جدا يا ادمن
وفعلا عدوية ابدع فيها
وقال كل الكلام
وياريت كلنا تبقى مش فارقه معانا

vindiesel 12-11-2009 05:54 AM

انا عايز واحدة تفهمنى ودماغها كبيرة وعاقلـــــــة
الشكل بيروح لازم هيروح وحلاوة الروح هيا الابقة
وانا هعمل ايه بعيون حلوين لكن بردين ومش حاسين بهوايا
انا عايز واحـدة بنظـــرة عين تعـرف انا اية جوايــــــــــــــــــا
اصل الحلوين فى الدنيا كتيــــــر
بس الطعمين حاجة مش سهلة
محتاج لحنان مليان بامان محتاج احساس يوصل من غير ما يبان
ما هو كلـــــه ادارى ورا الالـــــوان والروح مبقتــــش تبـــااااااان



شكرا ليك يا اسامه يا راااااااااااااااااااااااا ايق

admin 12-11-2009 06:29 AM

مشكور ليكم على مروركم الرائع

دبدوباية 01-03-2010 07:20 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 01-03-2010 07:23 AM

نورتى الموضع

ويارب تكون عجبتك

el.sa7er 01-04-2010 10:37 PM

والله اللى انت بتطلبه اى حد فى الدنيا بيتمناه
بيتهيقلى اى حد بيتمنى شريكة حياته تكون بتفهمه وبتخاف عليه
تسلم ايدك

admin 01-05-2010 06:11 AM

مشكور ليك على المرور والتعليق

ملاك الروح 01-05-2010 09:24 AM

محتاج لحنان مليان بامان محتاج احساس يوصل من غير ما يبان
ما هو كلـــــه ادارى ورا الالـــــوان والروح مبقتــــش تبـــااااااان
......................
تسلم ايدك يا أدمن

karmen 01-10-2010 01:55 AM

وانا هعمل ايه بعيون حلوين لكن بردين ومش حاسين بهوايا
انا عايز واحـدة بنظــرة عين تعـرف انا اية جوايـا

يا سيدي عالكلام
جميل اوى يا اسامه
تسلم ايدك

admin 01-10-2010 10:05 AM

على فكره الاغنيه دى جمده جدا جدا

ان بسمعه كثير

نورتى كارمن الموضع


الساعة الآن 08:56 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir