منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   عصابة بنات الماجيك...اوعى وشك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15154)

golden man 12-06-2009 09:12 AM

خليكوا فطعوا فى بعض كده
شمتوا فبنا الاعادى بعد كده هنمسك النبابيت ونطلع على بعض
وفى ميدان عام ان شاء الله

bosbos love 12-06-2009 12:35 PM

الموضوع جميل جدا يا منولى
وويلا بقى اختارى اول رهينة


karmen 12-07-2009 12:03 AM

لالالالالالالالالالالالال الالالالا
اخلصي ياللا يا مانوللي
وبعدين خللي فيه شوية ديموقراطيه زى عندهم
وخللي اي واحده تختار رهينه عشان نبدأ نسأله ياللا

البرنس الوحدانى 12-07-2009 12:14 AM

هههههههههههههههههههههههه
مش نافعين ف حاجة
حتى مش عارفين تختاروا رهينة
هههههههههه

golden man 12-07-2009 04:02 AM

ههههههههههههههههههههههههه هههه
معلش يا برنس بقى سيبهم يفرحوا شويه

bosbos love 12-07-2009 04:09 AM

يالا بقى يا منولى متشمتيش حد فينا
متفرحيش فينا الاعادى
هههههههههههههههههه

golden man 12-07-2009 04:17 AM

مفيش اعادى يا بسبوسه
احنا كلنا اصحاب واخوات
متقلقيش
ده انتوا هتشوفوا الويل واحنا كمان برضه
ههههههههههههههههههههه

bosbos love 12-07-2009 04:53 AM

ودا العشم بردو يا جولدن
ههههههههههههه
كل واحد له يوم

prince of alex 12-07-2009 04:59 AM

مفيش مراكز عندكم

وانتظروووا المافيا بويييييييييييييييز !!!

THE STAR 12-07-2009 05:16 AM

هههههههههههههههههههههههه
يا حراام والله صعبانين عليا
دانتو هتشوفو ايام ... زي الفل
ولا يهمكو يا بنات
ويلا يا مانوللي اختاري رهينه
او سيبينا نختار احنا
واحنا هنقووم بالوااجب وزياااده
ال حزب التماسيح ال
اخر همنااا حزبكم اللي فرحانين بيه ده
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*


الساعة الآن 04:12 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir