![]() |
تسلمي ياقمر على التوبيك
|
موضوع جامد يا " قمر " هههههههههههههههههه قصدى يا " شمس " |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
طبعا يا بوس بوس الشمس مهمة جدا فى حياتنا مهمة اوى اوى اوى بس انتى كدة خليتى القمر من غير اهمية وما قولتيش فيه ولا صفة حلوة مع ان القمر والشمس الاتنين اتذكروا فى القرأن يعنى الاتنين فى مساواة وطبعا فى الاخر الاتنين مخلوقات من مخلوقات ربنا بنحبهم ومهمين فى حياتنا وبعدين بقى بالعند فيكى نايس توبيك يا قمر |
هههههههههههههههههههههه ماشى يا قمر نورت يا ساحر [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
فعلا يا بوسي عندك حق
انتى الشمس الى منوره علينا حياتنا يا رب منوره دايما |
مرسى يا هيما على زوقك ونورت الموضوع والله [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الساعة الآن 11:19 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir