منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   لماذا نفضل القمر على الشمس؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15144)

لمحه حب 12-28-2009 03:21 AM

تسلمي ياقمر على التوبيك

vindiesel 12-28-2009 05:19 AM

موضوع جامد يا " قمر "

هههههههههههههههههه

قصدى يا " شمس "

bosbos love 12-28-2009 11:05 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

el.sa7er 12-29-2009 05:43 AM

طبعا يا بوس بوس الشمس مهمة جدا فى حياتنا
مهمة اوى اوى اوى
بس انتى كدة خليتى القمر من غير اهمية
وما قولتيش فيه ولا صفة حلوة

مع ان القمر والشمس الاتنين اتذكروا فى القرأن
يعنى الاتنين فى مساواة

وطبعا فى الاخر الاتنين مخلوقات من مخلوقات ربنا بنحبهم ومهمين فى حياتنا
وبعدين بقى بالعند فيكى

نايس توبيك يا قمر

bosbos love 12-29-2009 08:35 AM

هههههههههههههههههههههه
ماشى يا قمر
نورت يا ساحر


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

golden man 12-29-2009 08:54 AM

فعلا يا بوسي عندك حق
انتى الشمس الى منوره علينا حياتنا
يا رب منوره دايما

bosbos love 12-29-2009 09:00 AM

مرسى يا هيما على زوقك
ونورت الموضوع والله
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 11:19 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir