منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   أجمل ماقيل عن ست الحبايب.........ربنا يخليكى ليا يا أمى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14773)

golden man 11-29-2009 04:41 AM

امك ثم امك ثم امك
ربنا يخلى لكل شخص والدته يا رب
محدش بيحس بيها او بالنعمه الى فى ايده بجد غير لما تروح منه
اللهم اجعلنا فى طاعتهم واجعلنا ممن نبر والدينا

دبدوباية 11-29-2009 05:29 AM

آمين
آمين
آمين
ويخليلك والدتك ياهيما
وينعم عليها بالصحة والعافية
ويرزقها حسن الخاتمة وصحبة الحبيب المصطفى ف الجنة ان شاء الله
هى وأمى يارب آمين


الساعة الآن 05:39 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir