منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   البنت لما تحب بجد من قلبها (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14738)

THE STAR 12-03-2009 09:07 AM

حلو جدا يا اميرهـ انكـ بداتـي موضــوعكــ
بــ " بعض البنات "
يعني انتي رفضتي مبدأ التعميم ودي حاجه كويسه

اقتباس:

كلمـه صغيـره ممكـن تطلـعها لـ 7 سما .. واهمـال بسيـــط ممكن ينزلـها لـ 7 ارض !

اقتباس:





انا عجبتني الجمله دي قوي لانها بتلمس حقيقه
ان البنت الكلمه الحلوه بتاثر فيها قوي والاهمال بياثر فيها اكتر
شكرا ليكي يا اميرهــ على موضوعكــ الجميل
تحياااتيـــ

amira abdo 01-07-2010 03:51 AM

ميرسي بوس بوس ميرسي ستار ع المرور والحمدلله ان الموضوع عجبكم


الساعة الآن 05:48 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir