![]() |
حلو جدا يا اميرهـ انكـ بداتـي موضــوعكــ بــ " بعض البنات " يعني انتي رفضتي مبدأ التعميم ودي حاجه كويسه اقتباس:
اقتباس:
انا عجبتني الجمله دي قوي لانها بتلمس حقيقه ان البنت الكلمه الحلوه بتاثر فيها قوي والاهمال بياثر فيها اكتر شكرا ليكي يا اميرهــ على موضوعكــ الجميل تحياااتيـــ |
ميرسي بوس بوس ميرسي ستار ع المرور والحمدلله ان الموضوع عجبكم
|
| الساعة الآن 05:48 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir