منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الماكولات والمشروبات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=59)
-   -   مطعم الماجيك يرحب بكم ويتمنى لكم شهية طيبة (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14727)

admin 11-26-2009 08:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دبدوباية (المشاركة 99121)
الأدمين بتاعنا طالب طريقة عمل المحاشى
ياريت ياأدمين تحدد نوع المحشى الل انت عاوزه بالظبط ايه
وياريت كمان تقولى ازاى أعمل الفكرة بتاعتك دى لأنى مش بعرف أعمل روابط موضوعات



اى شئ

سايب الموضع نفتوح ليكى

الفكره


هتعمل موضع جديد

فى منتدى البنات

طريقه عمل المحاشى


وبعدل م تعنلى اضافه للموضع

اسنخى الرابط من ال address

وضعيها هنا فى الموضع ده

asf hell 11-26-2009 10:20 PM

الادمن جايب اسهل حاجة وبيقولها طريقة عملها
يا راجل انا قلت انك هتقولها طريقة عمل الجبنة القديمة فى الزلعة والحاجات الصعبة دى الى مش موجودة على النت.

عايزين اكل مش موجود على النت يا شباب


دبدوباية 11-27-2009 06:07 AM

اقتباس:

الادمن جايب اسهل حاجة وبيقولها طريقة عملها
يا راجل انا قلت انك هتقولها طريقة عمل الجبنة القديمة فى الزلعة والحاجات الصعبة دى الى مش موجودة على النت.

عايزين اكل مش موجود على النت يا شباب


ايه ياراجل الطيبة اللى انت فيها دى؟
لأ شوف حاجة أصعب شوية من الجبنة القديمة ف الزلعة
وبعدين صبرك عليا دة أنا هاعمل فيك حتة مقلب تحفة
مش انا اللى هايبقى عليا أختار مين العضو اللى بعدى
قابل بقى ياريس

دبدوباية 11-27-2009 06:28 AM

ودى يا أدمين طريقة عمل تلت أنواع من المحشى
ورق العنب
الكوسة
الكرمب
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



أنا دلوقتى بقى بختار[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
وطالبة منه طريقة عمل الشيش طاووق
ولو لقيت أكتر من طؤيقة ياريت تحطهم عشان الكل يستفيد من خبراتك العالية ف المطبخ
وورينا بقى انك تقدر تستغنى عن الستات

admin 11-27-2009 06:38 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دبدوباية (المشاركة 99414)
اتفضلو طريقه عمل المحشى




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



تسلمى على تلبيه الطلبب


فى انتظار الطباخ الجديد

دبدوباية 11-27-2009 06:48 AM

والله الطباخ الجديد شكله كدة هرب من أرض المعركة
أقصد يعنى أرض المطبخ

admin 11-27-2009 06:55 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دبدوباية (المشاركة 99420)
والله الطباخ الجديد شكله كدة هرب من أرض المعركة
أقصد يعنى أرض المطبخ


نم ارسل رساله له

دبدوباية 11-27-2009 07:12 AM

أيوة كدة عشان مش يبقى ليه اى حجة
برافو عليك يا ادمين فاتت عليا الفكرة دى
بس بجد مشكور لأنك بتكمل النقص اللى عندى

admin 11-27-2009 07:15 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دبدوباية (المشاركة 99429)
أيوة كدة عشان مش يبقى ليه اى حجة
برافو عليك يا ادمين فاتت عليا الفكرة دى
بس بجد مشكور لأنك بتكمل النقص اللى عندى



احنا اتفققنا ان كلنا اسره واحده ولازم نكمل بعض

من اجل الماجيك

@};-@};-@};-@};-

asf hell 11-27-2009 07:24 AM

لالالالاللالالا
انا موجود
ونص ساعة والطريقة هتبقى مكتوبة
انا هسأل امهر طباخ عندنا فى البيت
أختى



الساعة الآن 03:35 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir