منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   تعالى خد لك عديه من مدير الماجيك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14644)

admin 11-24-2009 09:07 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man (المشاركة 98315)
خلاص هجيلك مخصوص علشان اخد النص جنيه
واهو الى يجى من الصعايده فايده

طب وتجيى ليه


انت تصرف مواصلات اكثر من ثمنها

ولا اقولم تعالى يمكن ينوبك من اللخمه جانب

vindiesel 11-24-2009 10:45 PM

انا بقى عديتى منك انك تطمنى عليك كل يوم وتبقى فى احسن حال دايما يارب

يعنى مش فلوس ولا ماديات ولا حاجه ملهاش لزمه

يالهوى ده انا مكنتش اعرف ان اعضاء الماجيك ماديين كده هههههههههههههههه

يالهوى عليكى يا كارمن ده انتى ربنا يكون فى عون اللى هيخطبك ويتجوزك ده انتى هتخليه قاعد على باب السيده علطول هههههههههههههههههههههههه

وانا مستنى عديتى اللى انا طلبتها منك يا اسامه



admin 11-25-2009 12:37 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vindiesel (المشاركة 98453)
انا بقى عديتى منك انك تطمنى عليك كل يوم وتبقى فى احسن حال دايما يارب

يعنى مش فلوس ولا ماديات ولا حاجه ملهاش لزمه

يالهوى ده انا مكنتش اعرف ان اعضاء الماجيك ماديين كده هههههههههههههههه

يالهوى عليكى يا كارمن ده انتى ربنا يكون فى عون اللى هيخطبك ويتجوزك ده انتى هتخليه قاعد على باب السيده علطول هههههههههههههههههههههههه

وانا مستنى عديتى اللى انا طلبتها منك يا اسامه



الله عليك ياصحبى

هو ده الصحاب الى بجد

بامره الاكل فى اخر ساعه

;);););)

لمحه حب 11-25-2009 04:35 AM

كل عام وانت بخير

طيب معليش القي عندك صراف

admin 11-25-2009 04:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لمحه حب (المشاركة 98598)
كل عام وانت بخير

طيب معليش القي عندك صراف


انا اجبها مخصوص علشانك

كل سنه وانتى طيبه

لمحه حب 11-25-2009 04:54 AM

تسلم ايه المدير الي مدلعنا دا طيب ابقي اصرفلي دي
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

manolly 11-25-2009 06:08 AM

انا بقى هشوف هتدينى كام يا اسامة
انا مش هطلب
اللى هتديهولى هاخده وانا ساكتة

admin 11-25-2009 06:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 98657)
انا بقى هشوف هتدينى كام يا اسامة
انا مش هطلب
اللى هتديهولى هاخده وانا ساكتة



انا مكنتش عايز اديك شئ

وانتى عارف ليه

بس انا بقى بابا
ولازم قلبى يكون كبير


وخير الامور الوسط


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

manolly 11-25-2009 06:24 AM

ربناااااااااااااا يخليك ليا يا بابا
هههههههههههههههههههه

asf hell 11-25-2009 07:06 AM

طيب وانا وانا وانا
انا اصغر واحد هنا
والاخير
لما اشوف كام



الساعة الآن 02:42 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir