منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   نكت جامده مووووووووووت هتعجبكم بجد (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14601)

amira abdo 01-07-2010 12:21 PM

ميرسي دبدوبايه ع المرور منورة

vindiesel 01-08-2010 12:58 PM

المصري شغل الراديو سمع: (إخترناه..وبايعناه...وعشان كده احنا اخترناااااااااااااااااااه !)


هيكون لسه موجود؟؟تفتكروا؟؟

amira abdo 01-08-2010 01:41 PM

الله اعلم ليه لا
ميرسي فينديزل ع المرور منور

vindiesel 01-08-2010 01:54 PM

يالهوى

ده احنا ممكن نموت من الموقف

هههههههههههههههههه

amira abdo 01-08-2010 01:58 PM

واي موته سكتة قلبيه من الصدمة
هههههههههههههههههههههه

vindiesel 01-08-2010 02:25 PM

والله عندك حق

سكته قلبيه


الساعة الآن 10:06 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir