![]() |
ميرسي دبدوبايه ع المرور منورة
|
المصري شغل الراديو سمع: (إخترناه..وبايعناه...وعشان كده احنا اخترناااااااااااااااااااه !) هيكون لسه موجود؟؟تفتكروا؟؟ |
الله اعلم ليه لا
ميرسي فينديزل ع المرور منور |
يالهوى ده احنا ممكن نموت من الموقف هههههههههههههههههه |
واي موته سكتة قلبيه من الصدمة
هههههههههههههههههههههه |
والله عندك حق سكته قلبيه |
| الساعة الآن 10:06 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir