منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   عروسه المنتدي (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14510)

manolly 11-21-2009 04:10 AM

هههههههههههههههههههههههه
قشطة عليكى ياميرو
عقبال ما كارمن تيجى
عاوزين نشوفك وانتى عروسة بقى هتبقى عاملة ازاى
يلا ياقمر مستنيين الباقى الفرح بقى والكوشة والحاجات دى

مبروووووووووووووك

amira abdo 11-21-2009 04:18 AM

الله يبارك فيكي يا ميمو واحشاني مووووووووووت جدا بجد وعقبالك كده لما تبقي عروسه وافرح فيكي اقصد بيكي ياقمر ميرسي علي مرورك

amira abdo 11-21-2009 04:32 AM

2 مرفق
دي ممكن تكون الكوشه والشوز

amira abdo 11-21-2009 04:45 AM

1 مرفق
وده مكان شهر العسل

manolly 11-21-2009 04:47 AM

لالالالالالالالالالالالال الالالالالالا كدة هتعقدينى يا اميرة منك
هههههههههههههههههههههههه
ايه العروسة المفترية دى
ده انتى اللى هيتجوزك هيفلس

amira abdo 11-21-2009 04:54 AM

1 مرفق
هو كده انا مفتريه مش عاجبوه يشوف غيري ههههههههههههههههه لا اهي تسليه اهو الواحد بيحلم وبيتمني
بصوا بقي انا هبقي الف الطرحه كده واحط الميكب ده تحفااااااااااااااا

golden man 11-21-2009 04:59 AM

ههههههههههههههههههههه
تامر ماشي يا ست ميرو ربنا يكرمك بيه انا عندى واحد على تيمور ينفع

admin 11-21-2009 05:01 AM

وتعنسى ليه ياست اميره


الماجيك فى عرسنا كثيره


وبعدين بجد الطرحه حلوه قوى

golden man 11-21-2009 05:02 AM

مفتريه ليه يا امنيه هى المستنقعات مفيش اكتر منها فى مصر وافريقيا والالوان كتير يعنى اللون الى عاوزه تلونى بيه البحر نعملهولك
ده انتى غاليه عندنا يا ميرو عادى يا ميرو اطلبى واتمنى الاحلام واحنا علينا التنفيذ

amira abdo 11-21-2009 05:03 AM

ميرسي يا ادمن وانا كمان عاجباني الطرحه اوي
الله عليك يا جولدن وعلي ذوقك دنت عسل هههههههههههه ماهو محدش دافع احلم احلم


الساعة الآن 12:58 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir