![]() |
استريحتى اهى الصوره مش راضيه تظهر تانى اهى الله اكبر من عينيكى يا رب يطلعلك فى المنام خدى بقى اتعرفى على بقيه العائله دا ابن عمى زومبى ابن المحروقه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
هههههههههههههههههههههه
ربنا يصبرنا مش حقدر اقولك منور ولا حكون كذابه اسعدني مرورك |
يفكر كثيراً ويغوص إلى أعماق الموضوع من دون أن يكتفي بما هو واضح وسطحي .
|
منور التوبيك
|
| الساعة الآن 08:35 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir