منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم الأطفال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=55)
-   -   كيفية رسم الانمي (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13982)

دبدوباية 03-17-2010 08:12 AM

حلو قوى ياعاشق الموضوع د
بجد متميز جدا
جزاك الله كل خير
وان شاء الله هاحاول أستفيد منه
بس فعلا انت لو استخدمت برامج معينة ياريت تقولنا عليها

ومشكور مرة تانية ع المجهود الرائع والمتميز دة


الساعة الآن 05:32 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir