منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   ما هي امنيتك؟؟؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13680)

اوس الواثق 10-22-2009 07:23 AM

انا نهارده زعلان جدا ومخنوق جدااااااااااااا ونفسي ربنا يريحنى

golden man 10-22-2009 09:34 AM

بعد الشر عليك ي اسامه
يا عم روق وفكها
بكره لازم يبقى احلى

اوس الواثق 10-22-2009 01:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man (المشاركة 89329)
بعد الشر عليك ي اسامه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man (المشاركة 89329)
يا عم روق وفكها
بكره لازم يبقى احلى


صدقت والحمد الله ربنا فكها واتحلت
انا بتمنى انزل مصر واشوف اهلي

admin 10-22-2009 10:48 PM

انا بتمنى السفر للعمل فى الخارج

اوس الواثق 10-23-2009 01:22 AM

انا بتمني بيتي يدخل نهارده واكلمهم لانهم وحشني جداااااا

amira abdo 10-23-2009 01:48 AM

انا نفسي اروح رحله دريم بارك تبع الجامعه

prince of alex 10-23-2009 02:36 AM

اتمنى اني اسافر حول العالم !!!!!

nada minnie 10-28-2009 11:07 PM

انا بتمنى اللى سافر يرجع بسرعه عشان وحشنى اووووووووى

admin 10-31-2009 02:16 PM

انا يتمنى ان المشكله الى فى الشغل تنحل

nada minnie 11-01-2009 10:05 AM

بتمنى أخلص من اللى انا فيه على خير


الساعة الآن 10:36 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir