منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   مطلوب عروسه بالمواصفات التالية!!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13575)

radwan 10-28-2009 08:15 PM

وعلى كده بقى سعرها معقول ولا هيقولولنا مصاريف اعادة توزيع وشحن وتفريغ ودمغة وضريبة مبيعات وغرفة تجارية والحاجات دى ولا اشترى عروسة وتكسب التانية هدية ولا ايه الموضوع؟

prince of alex 10-28-2009 08:24 PM

يا لهووووووووووووووووووووووي

ايهـ ده بس

طبعا مشكور بس صدقيني ضحكت اووووي

nada minnie 10-28-2009 11:41 PM

هههههههههههههههههه
بجد عروسه كامله من مجاميعه
بس اوفر العروسه وعليها عروسه هديه نازل كمان شويه يا رضوان
لما سوقها يمشى الأول
تسلمى يا كارمن يا قمر

zizo 97 11-26-2009 12:30 AM

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
ياريت نلاقى المواصفات دى

karmen 12-09-2009 05:03 AM

ميرسي رضوان وبرنس أليكس وندى وزيزو على مروركم الجميل

bosbos love 12-10-2009 06:57 AM

هههههههههههههههههه
بجد جميل جدا يا كارمن
بس كدا كلنا هنعنس يا حببتى
ههههههههههه
تقبلى مرورى

karmen 12-12-2009 11:32 PM

أكيد يا بوسي
ميرسي كتير على مرورك يا قمر


الساعة الآن 03:17 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir