منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   هل تصل الصداقه إلى هذه الدرجة؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13521)

karmen 12-13-2009 12:27 AM

ميرسي كتير يا احمد عالمرور العطر

basoom 12-13-2009 12:45 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 87670)
اه انما اشيل جيمة تل عشان غو يلا
ههههههههههههههههه
أميره انتى بتقولى ايه
انتى كنتى شاربه حاجه وانتى بتكتبي الهندى ده
انا مفهمتش حاجه
ههههههههههههههه
بس ونعم الصداقه
ميرسي على مرورك

هى بتقول

اه انما اشيل جريمه علشانك غور يلا

اى خدمه يا كارمن

karmen 12-13-2009 12:53 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة basoom (المشاركة 106945)
هى بتقول


اه انما اشيل جريمه علشانك غور يلا

اى خدمه يا كارمن

حلاوتك يا بسوووووم
تسلميلي او تسلملي
ده احنا هنشغلك معانا مترجم فوري بقى على كده
والله ما كنت فاهمه خالص
ميرسي على مرورك اللي أسعدني

basoom 12-13-2009 01:06 AM

لا انا مش فاضيه علشان شغلانه المترجم دى

وبعدين لازم اسأل الديزل الاول ان كنت اقبل او ارفض الشغل

وبعدين ان بنوته واسمى بسمه

انا زعلانه منك علشان انتى مش فاكره اسمى

ده انتى رديتى فى الترحيب اللى عمله محمد عبد الحكم ليا


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



karmen 12-13-2009 01:23 AM

أيووووووووووه طبعا يا بسومه فاكره
بس مكنتش أعرف انتى مسجله بإيه
اهلا بيكي منوره المنتدى
وبعدين اكيد ديزل مش هيقف في طريق مستقبلك كمترجمه خاصه للماجيك
ههههههههههههههههههه
ابقى اسأليه
ميرسي يا قمر عالمرور

bosbos love 12-13-2009 01:29 AM

اللهم ارزقنا بمثل هذا الصديق
الموضوع رائع جدا يا كارمن
وبجد الصديق شىء ناااااااااااااااااااادر جدا
فى الوقت دا

karmen 12-13-2009 10:46 PM

اه والله يا بوسي
ميرسي كتير على مرورك العطر


الساعة الآن 08:26 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir