منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   كن قليل الأدب (هذه هي نصيحتي إليك) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13464)

لمحه حب 12-13-2009 11:49 PM

يعطيك العافيه على التوبيك

ELMAGIC MHE 12-14-2009 08:57 AM

تعامل بمعامله حسنه سوف تواجه معامله حسنه من الوجه الاخر
تقبلي مروري

karmen 12-18-2009 07:18 AM

ميرسي لمحه ومحمد عالمرور الجميل

εℓмάģέķ 12-20-2009 04:02 AM

karmen
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]









[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]





[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

karmen 01-10-2010 03:46 AM

ميرسي كتير ليك يا ماجيك على مرورك الرائع
نورتني بوجودك

ahmed.dodo 01-10-2010 10:31 PM

هذا هو المجتمع الى بنعيش فيه مش عاوز المحترم يعيش والا ينفع مع البلد دى ولا يعرف يا خد حقه منها علشان كده قله الادب هيا الى متروجه اليومين دول اصلى البلد عوزه كده وعلشان نعرف ناخد حقنا منها لازم نعمل كده بس لازم يكون في احترام بس هيكون مع الناس المحترمين الى يستحقو كده انى اعملهم باحترام وادب

beckham 01-10-2010 11:28 PM

فعلا الكلام ده حقيقي و هي دي مشكله الشباب فعلا اليومين دول
بس النصيحه اللي بجد انك تفضل علي رايك و متسخنش لاي حد يتكلم معاك في اي موقف تعمله مدام انت متاكد انك مش ضعيف و انك بتعمل الكلام ده من ادبك و زوقك خلاص يبقي محدش له عندك حاجه
ميرسي ليكي كارمن علي الموضوع الرائع

karmen 01-25-2010 08:21 PM

ميرسي كتير ليك يا دودو
وعندك حق الإحترام في مجتمعنا وأيامنا دي مينفعش غير مع الناس المحترمه وبس
أما الناس قليلة الأدب لازم تتعامل بمثل معاملتها
ميرسي كتير بيكهام لمرورك
بس مينفعش ان الواحد يفضل محترم مع ناس كلهم ميعرفوش ايه هو الأدب أصلا

amona.elshrief 03-14-2010 11:08 AM

الانسان بيعامل الناس زي مهما بيتعاملوا معاه لو بيتعاملوا كويس وبيحترموا الشخص يعاملهم باحترام لو هما معاملتهم ليه مش كويسه هو ليه يعرفهم اصلا دول ناس مش مقدررين الشخص اللي قدامهم اما من ناحيه الانسان يكون قليل الادب مفيش حد بيحترم قليل الادب لان هو مش بيحترم حد ولا بيحترم نفسه . وياريت ردي ميزعلش حد

karmen 03-21-2010 09:40 PM

بالعكس يا أمونا مفيش زعل خالص
كلامك تمام جدا
والناس قليلة الأدب ميصحش فعلا ان الواحد يعرفهم أو يكمل علاقته بيهم
والمعامله لازم تكون بالمثل
ميرسي كتير لمرورك
نورتي الماجيك كله


الساعة الآن 10:08 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir