منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   ماذا فعلت أول إمرأه نزلت على سطح القمر(كفايه فضايح بقى يا بنات) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13434)

karmen 12-09-2009 05:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البرنس الوحدانى (المشاركة 93227)
يا بنتى لان البنات من النوع الرقيق اووى وال ع نياته

وزى ما قلتى البنات الخيط والبكرة باقى مكنة الخياطة وتبقى كملت

تسلم الأيادى

والله يبقى كتر خيرك يا علي لو تجيب المكنه بقى
عشان نبدأ الشغل
ههههههههههههههههه
ميرسي مرورك

karmen 12-09-2009 05:10 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ميرسي كتير على مرورك العطر

vindiesel 12-09-2009 06:24 AM

يالهوى على الخيبه

هو انتى فى ايه ولا ايه

ياختى اتنيلى على عينك

karmen 12-12-2009 11:39 PM

ميرسي كتير محمد على مرورك


الساعة الآن 11:30 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir