منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   أيوه هي دي مصر بجد (مصر النظافه والحضاره والعزه والكرامه) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13433)

a.ammar 12-07-2009 04:38 AM

مصر ام الدنيا
الله الله على الشغل العالى
مهو الحلو مش بيجيب الا الحلو

amira abdo 12-07-2009 08:41 AM

بجد فعلا والله ياكوكي عندك حق فعلا ليه دايما بنشوف مصر وحشه احنا بادينا ممكن نخليها اجمل بلد ف الدنيا وبادينا نبوظها واللي حاصل ف البلد هل حاصل لوحده يعني ولا حاصل مننا كلنا بس بجد صور جميله اوي ياكارمن وتسلم ايدك بجد

karmen 12-08-2009 11:33 PM

ميرسي كتير أحمد عمار على مرورك الجميل
نورتني

karmen 12-08-2009 11:34 PM

فعلا يا ميرو
ميرسي كتير ليكي يا قمر عالمرور


الساعة الآن 10:54 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir