![]() |
مصر ام الدنيا
الله الله على الشغل العالى مهو الحلو مش بيجيب الا الحلو |
بجد فعلا والله ياكوكي عندك حق فعلا ليه دايما بنشوف مصر وحشه احنا بادينا ممكن نخليها اجمل بلد ف الدنيا وبادينا نبوظها واللي حاصل ف البلد هل حاصل لوحده يعني ولا حاصل مننا كلنا بس بجد صور جميله اوي ياكارمن وتسلم ايدك بجد
|
ميرسي كتير أحمد عمار على مرورك الجميل
نورتني |
فعلا يا ميرو
ميرسي كتير ليكي يا قمر عالمرور |
| الساعة الآن 10:54 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir