منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   أنا المدير الجديد لمنتدى الماجيك!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13358)

صانع الخيال 10-09-2009 01:10 AM

انا مدير المنتدى

karmen 10-09-2009 01:23 AM

ميرسي برنس اليكس وصانع الخيال
منتظره اشوف المديرين الجداد هيعملوا ايه في المنتدى

EzAt99 12-22-2009 04:18 AM

أنا أتمنى ان أنا أقدر أصالح الأعضاء وأعوض الفترة الجايه غياب المدة الكبيرة اللي فاتت
أنا أســـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــف جدا ع الغياب
أتمنى تسامحوني

لمحه حب 12-22-2009 04:42 AM

اولا يعطيكم العافيه على حبكم الكبير للمنتدي زاكيد كلنا عوزين صالح المنتدي وبجد ياريت ندخل كل الاقسام ونرد على الموضيع الي فيها مش اقسام معينه بس يعني نشجع بعض لان بجد في موضيع حلوه ومفيش حد بيشفها وياريت كمان مانحط في القسم اكتر من موضعين او تلاته علشان تاخد حقها في الرد لو تعاونا ان شاء الله ربنا حيوفقنا والف شكر ليكي ياقمر على الموضوع وبدل كلنا يد وحده حنقدر نخلي المنتدي احسن منتدي بيكم

el.sa7er 12-22-2009 06:49 AM

الله يا كارمن
جميل اوى وهدفه روعة والله
تسلم ايدك

lost love 12-22-2009 07:16 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el.sa7er (المشاركة 111609)
الله يا كارمن

جميل اوى وهدفه روعة والله
تسلم ايدك


انا مدير منتدى الماجيك

bosbos love 12-22-2009 07:26 AM

انا مديرة منتدى الماجيك

الموضوع تحفة وهدفة رائع
وانتى افكارك على طول رائعة وجميلة

karmen 01-10-2010 03:02 AM

عزت 99 (مش قادره أنسى اسمك القديم ميدو بلاوي كان لذيذ موت)
لمحة حب
الساحر
بوسبوس
لوست لاف
ميرسي كتير ليكم كلكم عالمرور
ويارب فعلا نقدر ننشط الماجيك ونقدمله كل اللي نقدر عليه

moroman 01-10-2010 03:06 AM

سيرى على بركة الله
فكرة جميلة




انا المدير الجديد لمنتدى الماجيك

karmen 01-10-2010 03:29 AM

هسير ان شاء الله يا مورو مان بس انت كمان لازم تسير معايا
وكلكم كمان
ميرسي يا مدير يا جديد


الساعة الآن 11:03 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir