منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   الموتسيكل الإسود؟؟!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13340)

karmen 12-07-2009 04:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة radwan (المشاركة 91501)
وأى موتوسيكل فيهم كان صينى؟
الازرق ولا الاخضر؟

أولا كانوا بني وأصفر
ثانيا الصيني طبعاً هو الأسرع
ميرسي يا ميدو عالمرور

bosbos love 12-08-2009 05:54 AM

هههههههههههههههههه
جميلة جدا يا كارمن
تسلمى يا قمر
تعبتينى من الحساب
ههههههههههههه

banota 12-08-2009 06:24 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه
حلوه يا قمر
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

karmen 12-08-2009 10:15 PM

ميرسي كتير بوسبوس وبنوته عالمرور الجميل


الساعة الآن 07:06 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir