منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   طب أومال مات إزاى؟؟!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13329)

banota 12-08-2009 04:09 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههه
جااااااااااااامده يا قمر
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

البرنس الوحدانى 12-08-2009 06:01 AM

ههههههههههههههههههههههههه هه

ايه الراجل ده مش عايز يموت
طيب هو مات من الرصاص ولا فى حد لحقه قبل ما يودع
ههههههههههههههه

تسلمى يا عسل

karmen 12-08-2009 10:17 PM

لالالالالالالالالالالالا يا علي
ده لو مكانش مات من الرصاص أنا هروح أموته بنفسي
ميرسي يا علي على مرورك الجميل

karmen 12-08-2009 10:19 PM

ميرسي كتير بنوته وبوسبوس عالمرور العطر
نورتوا الموضوع

vindiesel 12-08-2009 11:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmodsalama (المشاركة 85070)
والله والله ممتازةيكفي ان انا ضحكت


ايه ياعم انت مش بتضحك ولا ايه؟؟

ولا انت خايف تضحك وشك يشقق

ههههههههههههههههههههه

اضحك ياعم محدش واخد منها حاجه

vindiesel 12-08-2009 11:27 PM

انا مع رأى اسامه اننا نضربك انتى بالنار ونخلص منك علشان انتى اللى وجعتى قلبنا بحكايه الراجل اللى مش عاوز يموت ده

karmen 12-09-2009 04:34 AM

:-o:-o

:-s:-s:-s

اخص عليك يا محمد
بقى كدااااااااااه
ماشي
:D:D

vindiesel 12-09-2009 06:39 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 104708)
:-o:-o

:-s:-s:-s

اخص عليك يا محمد
بقى كدااااااااااه
ماشي
:d:d


متزعليش انا بس قلت اجبر بخاطر اسامه بس مش اكتر

هو انا اقدر اموتك يعنى برضه؟؟

radwan 12-09-2009 07:03 AM

ربنا يرحمو

night_fox 12-12-2009 10:47 AM

ya3eeeeeeeeeeny
et5ataf


الساعة الآن 03:22 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir