![]() |
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههه جااااااااااااامده يا قمر [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
ههههههههههههههههههههههههه هه
ايه الراجل ده مش عايز يموت طيب هو مات من الرصاص ولا فى حد لحقه قبل ما يودع ههههههههههههههه تسلمى يا عسل |
لالالالالالالالالالالالا يا علي
ده لو مكانش مات من الرصاص أنا هروح أموته بنفسي ميرسي يا علي على مرورك الجميل |
ميرسي كتير بنوته وبوسبوس عالمرور العطر
نورتوا الموضوع |
اقتباس:
ايه ياعم انت مش بتضحك ولا ايه؟؟ ولا انت خايف تضحك وشك يشقق ههههههههههههههههههههه اضحك ياعم محدش واخد منها حاجه |
انا مع رأى اسامه اننا نضربك انتى بالنار ونخلص منك علشان انتى اللى وجعتى قلبنا بحكايه الراجل اللى مش عاوز يموت ده |
:-o:-o
:-s:-s:-s اخص عليك يا محمد بقى كدااااااااااه ماشي :D:D |
اقتباس:
متزعليش انا بس قلت اجبر بخاطر اسامه بس مش اكتر هو انا اقدر اموتك يعنى برضه؟؟ |
ربنا يرحمو
|
ya3eeeeeeeeeeny et5ataf |
| الساعة الآن 03:22 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir