منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   أنا تعبت جداً من كتر الشغل (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13327)

karmen 12-09-2009 05:06 AM

ميرسي علي ورامي وأحمد وزيزو على مروركم العطر
نورتوني
وطيعا يا أحمد أنا حسبت شفيق
انت مدريتش واللا ايه
ماهو من ال 49998 اللي في السجن
ههههههههههههههههه

bosbos love 12-09-2009 07:38 AM

ههههههههههه
جميل جدا يا كارمن
تسلمى يا قمر


radwan 12-09-2009 07:45 AM

طبعا الاحصائيات دى غير سليمة بالمرة
والا كنت تعبنا جدا بصحيح
هههههههههه
شكرا ليكى كارمن

karmen 12-12-2009 11:38 PM

ههههههههههههههههههه
ميرسي رضوان وبوسبوس عالمرور العطر

vindiesel 12-12-2009 11:51 PM

انا بقى متعبتش من كتر الشغل

وبعدين انا مش قاعد علشان الموضوع ده بالذات

ده واحد بعت لى اللينك بتاعه قلت اشوفه فى السريع كده

هههههههههههههههههههه

karmen 12-13-2009 12:20 AM

يا ترى مين بعتلك اللينك؟
اممممممممممممممم
عالعموم ميرسي عالمرور يا ديزل

basoom 12-13-2009 12:23 AM

انا اللى بعت اللينك للديزل

فيه حد عاوز حاجه؟؟

الحقنى يا ديزل هيضربونى وانت مش موجود

يالهوووووووووووووووووووى

المحاسب 12-14-2009 12:13 AM

حلوه اوى كارمن
تسلم ايدك

vindiesel 12-14-2009 06:39 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة basoom (المشاركة 106913)
انا اللى بعت اللينك للديزل

فيه حد عاوز حاجه؟؟

الحقنى يا ديزل هيضربونى وانت مش موجود

يالهوووووووووووووووووووى



ايه ايه ايه ايه؟؟؟؟؟؟؟

مين ده اللى عاوز يضرب بسمه وانا مش موجود

امال انا لو مش موصى عليها اول ما اشتركت كنتوا عملتوا فيها ايه؟؟

انا الديزل يا منتدى ولا نسيتوا

ههههههههههههههههههههه

اللى نفسه يعمل حاجه لبسمه يورينى نفسه

وانا مستنى اهه



karmen 12-14-2009 08:49 AM

هههههههههههههههههههههههه
انتوا عاوزين تتخانقوا وخلاص واللا اييييييييييييه
طب أنا اهو
موجوده
ومستعده يا بسمه




























أرحب بيكي أجمل ترحيب يا قمر
ههههههههههههههههههههههههه ههه
هو انا أقدر بردو
ميرسي على مروركوا


الساعة الآن 02:05 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir