منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة دمار بين الاهلوية والزملكاوية..مين هياخد الدورى؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13267)

karmen 10-04-2009 11:38 PM

انتوا ايه اللى انتوا بتعملوه ده
كل فريق بيعد مع نفسه
مش في وسط الزحمه يا اسامه
انت جاى تقول 7 بتكمل علينا
احنا اهلاويه نعد مع نفسنا
وانتوا زملكاويه تعدوا مع نفسكم
يعنى انت يا اسامه
اخر مشاركه زملكاوى كانت 1
يبقى انت 2
وتافا 3
وانت يا جولدن بتكمل علينا احنا مش عليهم هما يعنى انت 7
فهمتوا؟
عامة هو ده اللى انا فهمته يا ترى فهمت صح يا مانوللى؟؟
أهلاويه 8

manolly 10-05-2009 04:29 AM

اهلاوية 9

karmen 10-05-2009 05:39 AM

أهلاويه 10

manolly 10-05-2009 05:41 AM

اهلاوية 11

karmen 10-05-2009 07:42 AM

أهلاويه 12

al3ashk 10-05-2009 08:56 AM

أهلاويه13

Silver 10-05-2009 09:50 AM

أهلاوى 14

golden man 10-05-2009 10:19 AM

اهلاوى 15
الدوري محسوم

manolly 10-05-2009 11:20 AM

اهلاوية 16

admin 10-05-2009 11:40 PM

تيه ده مفيش جد زمالكوى تانى فى المنتدى


الساعة الآن 12:37 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir