منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدى الترحيب والاهداءات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   الدراسه بكره والدح والمذاكره هيبتدوا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13203)

prince of alex 10-03-2009 01:22 AM

الحمد لله لسة فاضلي اسبوعين

بلاش حسد بقى

moody_abass 10-03-2009 07:56 AM

عزيزي أنه لمن الأسوء في حياتي هو يوم بداية الدراسة وكم كنت سعيدا عندما سمعت إشاعة أن الدراسة ستأجل لكن الصدمة عندما علمت بغير ذلك عزيزي لا تستعجب عندما تعلم أنني مدرس فغباء الطلبة جعلتني كرهت الدراسة واليوم الذي درست فيه واليوم الذي نبدء في العام الدراسي ونصيحة لك إياك تصبح مدرس ستكره حياتك فمن الأصعب أن تكون طالبا بالمدرسة وأنت صغير وتكون مدرس بالمدرسة وأنت كبير يعني هتصبح في المدرسة من ولادتك حتى وفاتك لا قدر الله

manolly 10-03-2009 07:58 AM

يالهوى هى الحكاية ناقصة ده احنا ما صدقنا نخرج منها كمان هنطلع مدرسين

prince of alex 10-03-2009 08:53 AM

مش محتاج تقوووول يا عمي الحج

golden man 10-03-2009 09:06 AM

الى كنا بنعمله هيطلع علينا
ههههههههههه

karmen 10-03-2009 12:04 PM

هههههههههههههههههه
للأسف بقى انا دراستى فى آداب بتطلع 3 شغلانات وأولهم مدرسه

manolly 10-04-2009 04:58 AM

الدراسة بقالها يومين
ولا دح ولا مذاكرة ابتدوا
هههههههههههه
والله ما اعرف هيبتدوا امتى

prince of alex 10-04-2009 08:19 AM

الشؤال دلوقتي

هم اصلا عيبتدوا ؟؟؟؟؟

karmen 10-04-2009 12:58 PM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه
والله جبت المفيد يا احمد
مين قال اصلا انهم هيبتدوا
شكلهم مش هيبتدوا غير قبل الامتحانات بيوم
زى كل سنه
كالعاده يعنى


الساعة الآن 03:21 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir